Wat voor ca. 5k?

:rofl::rofl::rofl:

Zakelijke successen, verjaardag, 10 jr. getrouwd.

Enne, met een minnares viert men hoogtepunten toch echt anders hoor :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zou sommige Santos modellen nog overwegen, maar mijn lieftallige echtgenote vind dat model helemaal afgrijselijk. Enige acceptatie van mw. Bernard is plezierig.

1 like

In dat geval is een Nomos (Grieks: wet) nog gepaster dan sowieso al het geval was! Heb je de Zürich Weltzeit overwogen?

Ze zijn echt mooi hoor.

5 likes

Oh ja, ik ga ervan uit dat je al een Navitimer in de collectie hebt of bij de meerderheid behoort die ze te druk vindt. Anders zou dat mijn eerste keuze zijn bij dit budget.

6 likes

Tja, dan wordt het toch Rolex ben ik bang…

4 likes

:rofl::rofl:

1 like

Je zal vast al een Speedmaster hebben of deze is te gewoontjes voor je collectie! (Zag de Ebel Zeniths dus dag getuigd van een hoop karakter)

De Breguet Typ XX wellicht iets? Goed zoeken maar het zou moeten lukken voor die prijs!

IMG_1333

2 likes

Breguet XX heb ik al :wink:
Speedmaster 105.003 cal. 321 uit 1965 idem…

1 like

Tudor, want Rolex past niet binnen het budget.
De vraag is dan ook, of het zakelijke successen zijn, of dat het allemaal wat tegen valt.

:crazy_face::wink:

1 like

Beetje out of the box…

Alain Silberstein Krono Bauhaus voor € 3.594 te koop van een Trusted Seller op Chrono24

Als je van kleurtjes houdt (zoals de Omega MK40) dan is een Zenith Rainbow Flyback met gekleurde dial misschien iets voor je? Hier op de afbeelding met een extra gekleurd bandje maar standaard kwam deze op staal of op zwart leder. Bovendien stond er hier eentje te koop in het blauw enkele weken geleden dacht ik.

5 likes

Porsche!

1 like

Wou het net zeggen, al is die van mij wel bijna verkocht :grimacing:

5 likes

Zenith Defy skeleton zou ik overigens nog wel een mooie toevoeging vinden. Een van de weinige toffe skeletons :sunglasses:

6 likes

Al voorzien, daily driver :wink:

Erg mooi!

De Defy Classic is ook zo mooi

5 likes

Same. 997 :innocent:

1 like

En Juvenia sextants of Juvenia Arithmo?

Ik weet vrij zeker dat Bernard gaat voor een Breitling Chronomat