Wat voor horloge draagt Jort Kelder?

Vanavond in de Wereld Draait Door droeg Jort Kelder wederom een zwart grijze Nato Band met een Chrono. Ik denk steeds dat het een Hamilton is maar kan er maar niet achter komen. Wie heeft dit ook gezien en weet welke het is? Stond overigens zeer net onder zijn pak.

Ik heb 'm niet gezien, maar hij draagt ook wel eens Hanhart.

ticothijs82 Schreef:

Ik heb 'm niet gezien, maar hij draagt ook wel
eens Hanhart.

Heb hier er een kleine kl…e foto van.

Ik hou het op Hanhart B)-

• 1 Hanhart

Vind een Nato-band toch enigszins afbreuk doen aan dergelijke klasse-klokken…>X.

Even een printscreentje maken zodra de uitzending online is?

Zo vraag ik me wel eens af welk horloge wilfred genee altijd zo opvallend draagt bij Voetbal International (Ja ik kijk :P). Volgens mij is het een Hublot. En lelijk.

h_j_r_ Schreef:

Even een printscreentje maken zodra de uitzending
online is?

Zo vraag ik me wel eens af welk horloge wilfred
genee altijd zo opvallend draagt bij Voetbal
International (Ja ik kijk :P). Volgens mij is het
een Hublot. En lelijk.

Hij had dacht ik ook een TW-Steel CEO. Zelfde als Henrik heeft.

Ik kruip van schaamte onder mijn laptop.:frowning: Ik heb nog nooit gehoord van Hanhart.
Ga het gelijk opzoeken.
Erg hé.:smiley:

Gr,

L.R.

Genee draagt inderdaad een Hublot, gesponsord dat wel. Wat Jort precies draagt vraag ik me ook al langer af, vind m zelf behoorlijk chique. Zo’n chique geval op nato kan best, kijk maar eens naar een Patek Philippe 5960 op een nato, erg gaaf.

Roept u maar:

Hanhart uit 1945 : http://twitpic.com/3xeebk

1 like

Deze dus…

Nee het is deze links.

Mooi maar als ik vragen mag wat is het model rechts? Echt heel gaaf met die leren band!

Zo’n duitse fliegerchrono draag je natuurlijk niet op een Nato , maar smeekt om oud leer!

Geen idee? Het lijkt wel een Seiko duikrubber :sweat_smile:

image

4 likes

Vd Gang Vlieger?

1 like

Nee dat denk ik niet…

Dit dacht ik ook, met zo’n rood knopje!

2 likes

Klopt, maar hij heeft daarna wel een nieuwe gekocht (of hij is terug gekomen). Vintage hanhart is wel echt :heart_eyes_cat:. De man heeft smaak :smiley:

1 like