Wat voor horloge heeft deze agente om?

Leuk over iemand anders zijn rug.
Maar inderdaad, gaap. Je zal in het echte leven wel een ware badboy zijn…

3 likes

Dit topic gaat van BH waarde over in PH waarde :cry:

1 like

Ik zie het niet…hooguit als hij een stoer brilletje opzet?:innocent:

Hoewel niet aan mij besteed, is jouw openingspost niet echt iets waar ik normaal op zou aanslaan. Enkele reacties daarop over de agente echter wel. Gewoon iemands vrouw of vriendin die even wordt ‘gekeurd’ of wat voor respectloze reacties dan ook. Ook vast ‘leuk bedoeld’. Zal ‘veel over mij zeggen’ dat ik dan reageer…ik mag het hopen.

1 like

Negatief waren de reacties in elk geval niet, dus die complimenten kan haar man/vriend dan in z’n zak steken :slight_smile:

Toen zag ik je avatar en daar ging m’n koffie😁

7 likes

Whaha scherp!

1 like

Smaak en stijl zijn niet te koop Tom :wink:

Smaak en stijl zijn niet te koop Tom…!

Aan haar rang te zien (één streep) is zij nog Aspirant (student in opleiding) en is surveilleren een onderdeel van de opleiding.

Niets op jouw informatieve post aan te merken. Integendeel, juist bedankt voor de info.

2 likes

Ach … het viel me op dat ze een opvallend horloge droeg. Dacht leuk voor een HF topic :slight_smile:
Maar daar kunnen een hoop niet tegen.
Heb verder geen verkeerd woord over heel dat meisje gezegd :-/

2 likes

Toch vind ik het wel zorgwekkend. Niet om haar persoonlijk, maar zo’n meid straalt toch totaal geen gezag uit? Hoe moet die bij bijvoorbeeld een ruzie nou de orde handhaven? Ze is (lijkt) toch totaal machteloos tegenover een kerel van 90+ kilo.

Ze kwam maar net boven de auto uit…
Maar tegenwoordig zie je veel vrouwen als agent.
Ze was wel heel aardig. Als je dan toch een boete krijgt… dan liever zo.

Een Ice Watch denk ik…een blauwe…

Ja, absoluut. Maar nu hebben jij en ik geen kwaad in het zin. Maar als ze straks iemand treft die dat wel heeft dan vrees ik voor haar veiligheid. Anyway dit is natuurlijk weer vreselijk off-topic van me… Back on topic!

1 like

Hooo… de rest was nog niet geladen! Bellen dus? Damn it!

Hee, laat mij er buiten…

3 likes

Hey, It’s a Mercedes, No Kia :nerd:

1 like

Die ziet er wèl volwassen uit, lijkt me geen “bonnenschrijfster” :muscle: