Wat voor merk is MTS?

Ik kwam net deze duiker tegen, quartz, 300 meter (wat toch niet niks is…), en dat voor €67… maar het merk is me onbekend. Chinees spul, of is het toch de moeite om hier even bij stil te staan. Google vertelt me in elk geval niet veel, zo op het eerste zicht. Ik vermoed dat dus dat dit gewoon waardeloos is.

https://www.amazon.nl/gp/product/B002SSTIHI/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A2B8ZQ36QCQY1Q&psc=1

Ik zou er niet al teveel van verwachten.
Aan de andere kant: het is een kwartsuurwerkje, dus hij zal prima accuraat zijn en als de waterdichtheid maar de helft is van wat er op de plaat staat heb je een prima horloge. Voor niet-liefhebbers.

Een geïntegreerde draaitafel is zowel hip als retro tegelijk🤣

Dat zeker.

Ik zou gewoon lekker doorlopen.

Wat ben je van plan ?

1 like

Ja, de Amazon-vertaling is inderdaad creatief :joy:

Paul , dit merk heb ik nooit gezien , ik wil dit horloge niet veroordelen maar als je goedkoop een leuk duikhorloge zoek vergeet dan niet hier eens te kijken . Normaal verwijs ik nooit iemand naar deze side maar maak nu graag een uitzondering .
Amphibian Classic Vostok Watches (meranom.com)

1 like

NIets bijzonders van plan. Ik was vooral benieuwd of dit merk ook nog iets betekend had, misschien in het verleden of zo.
Iets wat tot 300 m. zou moeten kunnen, is in principe vrij degelijk gebouwd zou ik denken. En dat voor nog geen €100…
Maar ik hou het maar bij mijn dagelijkse Casio-duiker voor wat dit soort uurwerkjes betreft. :wink:

Ik weet wel zeker van niet, wat een armoedig horloge. Dat is althans mijn indruk, de Casio lijkt mij ook een veel betere keuze.

Dankjewel. En ja, Vostok is me, dankzij dit forum, niet onbekend meer. Op Ebay zag ik ook al verschillende modellen langskomen. Deze site is wel beter dan Ebay, dus bedankt voor de link. Ooit komt er zo nog wel eens eentje in huis :slight_smile:

1 like