wat voor omega is dit?

Dit horloge is ergens in de zestiger jaren gekocht door mijn vader op Curacao bij Sprtzer en Fuhrmann. Ik heb omegawebsite/organisatie reeds geraadpleegt maar die konden geen antwoord geven aan de hand van de kastnummers etc. Ik heb zelf, tot nu toe slechts 1 maal een foto gevonden op internet wat overeen kwam met de kast. Ik ben benieuwt of jullie meer informatie hebben omtrent het type/model.
Wat ik weet is:
serie number 23512338
casenumber 111.069 maar er is ook 953.775 aanwezig.
caliber: 620 volgens het de horlogemaker. (horloge is geserviced door een omega gecertificeert atelier in 2019). Corrosie/patina op de wijzerplaat heb ik niet laten restaureren, persoonlijk vondt ik dat dat bij de leeftijd hoorde.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan kunnen zeggen.

1 like

Kun je ook een macro foto plaatsen zodat je kunt inzomen?
Ook van de achterkant, uurwerkje en binnenkant deksel?

deze foto is beter.
Achterkant zal ik van de week maken. Het horloge open maken, daar ben ik niet bekend mee. sorry.

dit was in 2019 het antwoord van omega.
Dear Sir, The available historical documentation associated to the movement you provided us leads to a watch model that does not match the one in the pictures you submitted. In such cases we are unable to issue an EftA.

In de binnendeksel staat het referentie nummer wat het zoeken makkelijker maakt, vandaar.
Staat er op de buitenkant van de achterdeksel nog iets?