Wat voor schakels zijn dit?

Weet iemand misschien bij welk horloge deze schakels oorspronkelijk horen? Lijkt hoogwaardig en van titanium te zijn. Alvast hartelijk dank.

1 like

Lagen ze in 1 keer in je keukenkastje…:grinning_face_with_smiling_eyes:

Zaten bij een horloge die ik laatst heb gekocht maar horen er helemaal niet bij :slight_smile:

Horlogeband schakels denk ik!

1 like

Of schakels voor je horlogeband?

Heeft wel iets van een Seiko Sumo weg…

Lijken me te bol daarvoor.
Dit is van een sumo.

Breitling band.

2 likes

Dankje! Ik was al vanaf vanochtend aan het denken welke TAG Heuer band het was maar het lijkt inderdaad een Breitling Professional titanium te zijn, ref. 126E 3203 denk ik.

1 like

Even los van deze geweldige oplossing. Hoe managen jullie losse schakels?
Ik heb nu dus ook losse schakels in een doosje.
Een aantal doe ik in kleine zakjes en plaats er een PostIt Note in met van welk horloge het komt/kwam.

1 like

Dankjewel allemaal!! Nu kijken of ik er iemand blij mee kan maken.

Geen Breitling, zeker en vast

1 like

Aah zo te zien toch niet inderdaad.

Als ik het horloge in een doos heb gekocht, best ik de schakels in die doos. Als ik het horloge zonder doos heb gekocht, heb ik een toilettas (waar ook mijn hamertje, schroevendraaiers en andere horloge-gerelateerde gereedschappen in zitten) en bewaar ik ze daarin, in een plastic zakje.

Iemand die nog tips heeft welke schakels dit zijn? Ze zaten bij een grand seiko maar hier kan ik geen lijntje mee vinden.

Ik vond de bovenzijde lijken op een pulsar band.
Ook het materiaal en de finish komen overeen maar deze band heeft de schakels uit 1 stuk over de breedte.