Wat vraag jij de Sint of Kerstman?

Vandaag komt de goedheiligman het land weer binnenvaren. De kerstman volgt in zijn kielzog met zijn arreslee.

Ben je braaf geweest en hoop je op een horloge als beloning? Of vindt Piet dat je veel te veel hebt geflipperd dit jaar en ben je kansloos?

Wat vraag jij die 2 bebaarde rijkaarden?

Ik zet een simpele quartz op mijn verlanglijst:

8 likes

28 likes

Ik heb een Explorer 214270 Mk2 gevraagd. Ook nog even contact opgenomen met de AD om te vragen of de pakjes dit jaar allemaal in de boot zaten, maar die was resoluut.
Sinterklaas kwam dit jaar niet voor mij. Hopelijk wordt 2021 een beter jaar :sweat_smile:

1 like

Ik vraag een leuk Rolex boek of een Rolex goodie (zoals bijvoorbeeld een sleutelhanger).
Het moet wel leuk blijven voor Sinterklaas.

Ik denk dat zowel Sint als de kerstman niets doet met mijn horlogehobby. Als er dus iets horologisch voor het einde van het jaar komt, dan komt dat uit mijn eigen portemonnee.

Leuk. Wat kost zoiets?

Hoop dat één van die gezwinde grijsaards een fantastische strip van @Jurk in m’n brievenbus mietert en

Verder hebben die eminences grice van de vaderlandse cadeaufestijnen het bij ons thuis waarschijnlijk te druk om die blagen tevreden te stellen om ook nog aan mij te denken.

2 likes

Ik vraag niks wat met horloges te maken heeft :sunglasses:

Alles wat ik dit jaar nog krijg wat met horloges te maken heeft is een strip :smiley:
Bij de rest ben ik kansloos.

1 like

Horloge tools :laughing:

Meestal zo’n aliexpress setje dat na 1j volledig gesloopt is, maar dit jaar maar enkele kwaliteits tools op het lijstje gezet :blush:

1 like

Sinterklaas is wat vroeg. Dan worden de strips net uitgeleverd. Maar voor kerst heb je hem :+1:

3 likes

Ik wil een Speedmaster aan de muur! :slight_smile:

3 likes

Horloges genoeg…:grin:
Hoop dat we met de kinderen kerst mogen vieren.

4 likes

Hoeft niet perse een horloge van sinterklaas te zijn. Met een TL3 for life ben ik al tevreden.

4 likes

Top. Dan komt er misschien toch toevallig nog een leuk vintage horloge in pepernotenpakpapier

2 likes

€2.430 volgens de Breitling website.

Ik vrees dat het een long shot is, maar als het niet op je lijstje staat…

ik zou het wel leuk vinden als Sinterklaas zo’n lekker atletisch zwart Pietje voor me achterlaat

Wat vraag jij de Sint of Kerstman?

Een 4x4 off road camper. Weet alleen niet of Sniklaas of die andere baardaap 'm meekrijgt (en er 't geld voor heeft), maar vragen kan natuurlijk altijd… :wink::slightly_smiling_face:

4 likes

En ik vond mijn wens al gortig :dizzy_face::sweat_smile:

Deze moet het worden! Zing al het hele jaar liedjes en ben echt super lief geweest! :laughing::sweat_smile:

7 likes