Wat was de officiële marktprijs?

Voor staal op stalen Omega Smp 300m Quartz met metalen band uit 2013?
Met zwarte dial, golfjes en rode opschrift.
Hiermee bedoel ik de laatste prijs, nu is die niet langer in hun gamma.

Niemand?

Even uit mijn hoofd, was dat niet rond de 1600 euro?

Edit: zal er wel naast zitten, dat was ongeveer de prijs toen ik hem kocht in 2009.

Mijn versie met sword hands was officieel 1560€, ik vermoed dat de latere versie dus hoger lag.
Niemand nog een catalogus liggen met prijzen in uit 2013?
Alhoewel, de quartz versie in 42mm stond er misschien niet meer in, wel op de website. Website van toen is waarschijnlijk niet meer raadplegen.

In de 2012 kom ik hem ook niet tegen, alleen de 28mm versie. Ik zal even kijken of ik nog een andere brochure heb.
edit: helaas, daarna heb ik 2008…

Ik heb hem al niet meer staan in de 2011 catalogus.

Ik vrees dat de catalogi niet het juiste spoor is.
Iemand die hem toen gekocht heeft of de prijs nog uit het hoofd kent?

Ik heb de, nagenoeg ongedragen, blauwe versie uit 2013.
Ik zal eens op de bon kijken, ligt echter niet thuis.
Ik weet bijna zeker dat de zwarte 100 euro duurder was dan de blauwe.

https://www.acejewelers.com/nl/blog/2012/02/

Hier een prijs, feb 2012, van 1700 euro, voor de blauwe.

Mika

Ik heb thuis misschien nog wel de factuur van een 2012 blauwe Quartz. Dit was een van de laatste Quartz versies volgens de eerste eigenaar waarvan ik hem overnam. Uit mn hoofd kostte deze in 2012 1800 euro en kreeg hij nog iets van 200 extra korting.

Deze heb ik toen weer verkocht aan een man uit Zwolle. Een half jaar geleden ofzo zag ik deze weer op marktplaats staan.

In de catalogus van 13/1 staat alleen nog de versie met coaxial uurwerk en deze was volgens mij ook al met de gladde wijzerplaat.

Bedankt iedereen. Ik onthoud 1800€,
Met andere woorden, de verkoper vraagt nu voor een gebruikte op leder 200€ meer dan een op staal nieuw kostte.
Hij verwijst naar de huidige waarde van een coaxiaal 300 smp om zijn prijs goed te praten.
Spijtig als je er intrapt.

is dat de omega die op 2 de hands staat met de zwarte wijzerplaat die is een quartz versie, op ebay.de stond er een met de zwarte wijzerplaat voor vraagprijs 1250€ uit 2012 met staal band nog
dus niemand die er intrapt denk ik die er 2000 € ervoor wilt voor een quartz nog amai …

Inderdaad, die op 2dehands.be
De verkoper heeft zijn verkoopspraatje aangepast, maar niet zijn prijs… :neutral_face:

die krijgt ze nooit weg voor die prijs onmogelijk
dezelfde stond nog op ebay de met volledige set + stalen band voor € 1250 vraagprijs
ik had onlangs de blauwe versie die ik voor 1200 € verkocht van jaar 2011

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Wat bedoeldt u daarmee een quartz model …

@ (niet zo) Super C

en dat zeg je tegen een Belg… :wink:

1 like

Is wel niet prettig van die super c

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Dan is oke