Wat was/ is je goedkoopste horloge ooit, zowel Automaat als Quartz?!

Met dank aan @Matt en @Logie
Een goedkoopste variant!

Trap af met als goedkoopste handwinder:
Haviro € 0,50

Goedkoopste Quartz
Wenger (in een zak 10 horloges voor 25,-)

5 likes

Poe, ik moet hier eens goed over nadenken.

Maar ik denkt:

Casio something
Seiko SNZH55K1

@James_T_Kirk Kom er maar in!

6 likes

Ik dacht dat dit je goedkoopste was. Die had je toch op de kermis gewonnen?

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/1/e/2/1e28c37852fe4cdf475eb33c27ba877370ef6963.jpeg

5 likes

Nee daar sta ik dagelijks mee op de kermis :wink:

2 likes

Maar goed, ik kan me herinneren dat dit topic of een soort gelijk topic er al was. Dit soort topics roepen ook altijd vragen bij mij op. Gaat met om wat je betaald hebt of gaat het om de waarde? En als je een horloge gekregen hebt van iemand is dat een soort van “gratis”, telt dat ook? :upside_down_face::upside_down_face:

Denk dat het leuker is met wat je ervoor betaald hebt dan de daadwerkelijke waarde.

Mocht iemand bijvoorbeeld een Rolex oid gekregen hebben uit een erfenis of als jubileum is de term goedkoopste niet echt toepasselijk meer in mijn optiek haha

Mijn Cascadeur met digitale datum/alarm. 1 euro op Ebay…kwam er later pas achter dat het “alleen ophalen” was…in Wenen :joy::rofl: Heeft een collega geregel die wel iemand kende in Wenen, die stuurde hem weer op via zijn werk.

4 likes

Daar kan niemand tegenop volgens mij, hij haalt ze toch bij de voedselbank?

Mijn goedkoopste automaat, deze heb ik cadeau gekregen.

5 likes

1 euro bij de kringloop in Almelo en loopt heel nauwkeurig!

2 likes

Mechanisch en automaat en nieuw aangeschaft…

Heerlijke Tong-Ji automaat waarvan de automaat niet krachtig genoeg is het uurwerk voldoende bij te winden!

Loopt na reguleren bij dragen wel keurig +1s/dag

Met recht een WINNER!

3 likes

De goedkoopste automaat, Favre-Leuba Sea-King, €11 :

Goedkoopste quartz, voor de grap het goedkoopste nieuwe horloge dat ik kon vinden op Ebay gekocht, voor €1,95 op de deurmat. Dan kan je ook niet zeuren dat de subdials getekend zijn :joy: :

yazole

5 likes

De goedkoopste quartz is een Wwoor van ongeveer twintig euro toen ik op zoek was naar een dun sporthorloge. De duurste is de Rado D-Star.

Mijn goedkoopste automaat is een Oriënt FFD0F001W (gotta love that name), door Oriënt USA ook wel Senator gedoopt. Eerst was dat een zwarte Bambino, maar die heb ik vorig jaar verkocht. De duurste automaat is een Patek Philippe 3940.

1 like

Goedkoopste was het gratis ajaxhorloge bij abonnement… Absolute shitter. En nee, niet vanwege het ajax logo… :sunglasses:

1 like

Een Atlas pilot watch

1 like

Jouw topic bashen ze niet, mijn topic wel.
Zelf behandel ik een ieder, zoals ik hehandeld word.
Dit zegt alles al.

Heb ik ook gehad, via amazon voor € 15,-- , in 2012 al.
Is idd. handwinder i.v.m. te zwakke zwenkgewicht aka rotor.
Mijne heeft 3 jaar gelopen en is in 2015 stuk gegaan.

Ik vind het een leuk horloge, voor deze prijs mooi.

2 likes

Foutjuh bedankt

Deze 2. Zenith dresswatch. Een stalen en een gouden.

Een euro per stuk. Wel handopwinder.
In Frankrijk. Zeg maar een soort van barnfind. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Goedkoopste quartz:

Goedkoopste mechanisch:

1 like