Wat was je duurste horloge ooit, zowel Automaat als Quartz?!

Biturbo 222?

1 like

:joy::+1:t2:

1 like

Bijna, 222SE een van de laatste doorontwikkeling uit de biturbo series
Was een 2,8 v6 bi-turbo natuurlijk :grin:

1 like

Wow super gaaf. Heb je deze nog steeds?

Mijn duurste (en laatste) Quartz was 395 NLG (in 1988), mijn duurste automaat (een nib pepsi gekocht dit jaar) was ietsje duurder :wink:

Dit zijn mijn 2 favorite Massers
karif


Shamal

2 likes

Ik ben ook gek van auto’s, maar dit is wel erg off topic

Solly :open_mouth:

1 like

Nee allang niet meer, was een hobby auto en dat heb ik geweten.
Woonde nog thuis, toen geluk nog heel gewoon was…en geld ook met bakken binnen kwam (verhoudingsgewijs).
Heb hem in 2002 (ai ik word oud) gekocht en in 2004 verkocht, in totaal was hij denk ik maar 9 maanden rijdbaar.
Was kapot of onder weg, onderdelen was ook altijd een drama.
Ergste was dat de gaskabel een keer kapot ging, via de officele dealer besteld en 3x een verkeerde ontvangen met een totale stil sta tijd van 4 maanden :rage: die Italianen keken niet zo nou, wat er voor handen was ging erin, vervangen is dan een zorg voor later

de Shamal :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: dat is ooit nog eens een droom
maar dan wel in het rood

1 like

Het ging toch over een automaat :grin:

1 like

Of je leest even goed: duurste HORLOGE ooit. Gewoon lullig om een topic zo te kapen

1 like

oke, oke, sorry… wist niet dat je boos werd.
hqdefault

1 like

Mijn Datejust uit '73 heeft nu ongeveer 2 maal de marktwaarde van mijn Polo uit 2003.

:slight_smile:

De eerder beloofde (plm. 10 jaar oude) 1-serie komt er hoor. Net de hypotheek overgesloten. :+1: Overmorgen gaan de rentes weer omhoog…

Heb geen kwartshorloges meer. Spel dat nou toch eens goed mensen. Quartz is Engels. Nederlands forum. Dus. :expressionless: :wink:

Gaaf! Heb zelf een 222 en Ghibli gehad van de biturbo modellen. Nooit problemen mee gehad trouwens.

2 likes

Ik heb deze een keer gevonden.
heb hem ergens liggen… slaapkamer of zolder.

Weet iemand iets meer ervan ?
Iets met patek philippe…

downloadfile-1

Niet meteen smart-ass worden na nog geen uur lid te zijn…

:smile: :expressionless:

3 likes

Exacte bedragen weet ik niet en wil ik me niet herinneren.

Wat ik wèl weet is dat de gemiddelde prijzen van mijn aankopen aanzienlijk daalden met de opkomst van internet. Dealers hebben weinig aan me.

1 like

duurste quartz

duurste automaat

1 like

Indertat. Quarz. :slight_smile: Ik heb nog 5 quarzuhren, maar ik kan ze niet weg tun omdat ze geen geld opliefern en een persohnlijke geschichte buitendien.

1 like