Wat was je duurste horloge ooit, zowel Automaat als Quartz?!

had een keer een timex van $35.

durfde er eigenlijk nauwelijks mee over straat. was altijd bang dat ie gestolen zou worden.

uiteindelijk maar verkocht met wat verlies en 8 broodjes kroket van gehaald.

5 likes

Dat voelt alsof het Leaseplan’s duurste automaat is, in alle eerlijkheid. :slight_smile:

Duurste automaat

5 likes

Zelf gekocht… Goh. Dat zie je niet vaak. Een mooie keuze.

Ik heb twee keer een nieuwe auto gekocht, en het kostte mij door omstandigheden steeds gewoon geld. Nu ben ik van de bedrijfsauto of 4-8 jaar oude bakken. :slight_smile:

Moge jij het niet zo gaan ervaren. :+1:

1 like

maar bij scrabble mag het wel …

http://woordenlijst.org/#/?q=quartz

Dat hangt van de woordenlijst af. Als het niet in het groene boek staat is het geen Nederlands woord. Ik zou het niet goedkeuren. :slight_smile:

Maar ja, wat is het groene boek nog waard als ze gewoon “Kids” hebben opgenomen in de Nederlandse taal? Een treurige deceptie, dat is wat het is.

2 likes

wij hebben zelfs een "scrabble woordenboek"
daar staan de meest vreemde woorden in , die “mogen” . maar blijkbaar wel Nederlandse woorden zijn

Heb ook wel eens gehoord van mensen die scrabble spelen zonder de x en de q… :persevere:

Ik wil niet als een querulant overkomen, maar hoe leggen die mensen dyslexie en extra op tafel? Zo kom je qua punten maar mondjesmaat aan je quotum.

2 likes

Als je dan interessant probeert te doen, doe het dan ook goed :wink:

neem aan dat dat van Fate beejte sarcastisch (sarkasties) bedoelt was… :slight_smile:

Mijn duurste horloge is een handwinder… wat nu? :grin:

2 likes

Dan maak je maar je eigen topic aan!

Haha geintje, handopwinder mag ook :slight_smile:

1 like

Quartz:

Mechanisch:

1 like

Een klein beetje maar. :+1:

download

1 like

Tja goedkoop is duurkoop :wink:

zal dan nu ook maar eens serieus antwoorden:
Quartz, onlangs voor de vrouw gekocht a € 500,-
Automaat, al weer een aantal jaartjes geleden net geen € 1000,-

Heb al een paar keer gekeken naar een horloge van 1000+, maar op een of andere manier lukt het niet.
Die 1000 lijkt een soort fictieve grens voor mij, als het er boven komt kan ik het niet meer relativeren en verdwijnt de interesse. Het is mij schijnbaar niet meer waard.

3 likes

Zelf nieuw gekochte duurtste Quartz

Zelf nieuw gekochte duurtste Automaat

Achteraf gezien voor beide veel te veel betaald! Maar ze hebben me toch naar de horloge “hobby” / het horloge virus :+1: dus elke cent waard geweest!

3 likes

Haha bij jou moet ik hier om grinniken.

1 like

Mijn duurste quartz, Seiko Astron (ex):
.


.
.
Mijn duurste automaat, Tissot heritage Navigator:
.

.

2 likes

Vooruit:

Duurste Quartz (denk ik): Longines Conquest
Duurste Automaat: Rolex Datejust 41

2 likes