Wat we zagen en hoorden op Baselworld 2006: Nieuwe Seamaster "Bond" de reguliere uitgave

Ik denk dat iedereen de (afschuwelijke) limited editie van de nieuwe Bond Seamaster wel heeft gezien. Wat ik nog nergens gelezen of gezien is de reguliere uitvoering van de nieuwe blauwe Seamater Professional.
En dat terwijl deze nieuwe versies gewoon in de vitrine van de Omega stand stonden.

Ik heb meteen navraag gedaan, en ben het volgende te weten gekomen:

De nieuwe blauwe Seamaster Professional zal ergens in september/october 2006 geintroduceerd worden. Het horloge heeft (zoals te verwachten viel) een co-axial uurwerk. Verder heeft de wijzerplaat een opgelegd Omega logo, en heeft het horloge tevens opgelegde indices (erg fraai !!!)

De prijs van het nieuwe horloge zal omstreeks 3300 CHF (Zwitserse Franken) liggen, dat is ongeveer 2350 Euro.
De prijs voor blauwe Seamaster Professional zoals die nu nog in de winkels ligt is volgens de nieuwe Omega catalogus 2350 CHF. Een meerprijs van 675 Euro. Mocht je dit niet voor de nieuwe verbeteringen over hebben, dan is het raadzaam om snel met sparen te beginnen, en het huidige model binnenkort aan te schaffen.

Ik ben erg blij dat Omega de blauwe Seamaster niet weg-gesaneerd heeft. Ze zouden ook wel gek zijn…het is een van de bestsellers van het merk.

aangezien mijn reguliere fototoestel al naar een paar foto’s op de stand van van der Klaauw de geest gaf, moest ik me behelpen met de fotofunctie van mijn telefoontje. het resultaat is erg belabberd.

gr,
John Louwersse
Hans Mennink

bedankt voor de info en jammer van de foto,
voortaan wat meer prioriteiten stellen , eerst de omega’s daarna pas de rest :smiley: