Grand Seiko SBGM OF SBGE als het een automaat moet zijn. Als het ook zo een prachtige 9F quartz van Seiko de SBGN serie mag zijn hou je misschien nog geld over voor een mooi ander horloge.
Bijvoorbeeld
Grand Seiko SBGM OF SBGE als het een automaat moet zijn. Als het ook zo een prachtige 9F quartz van Seiko de SBGN serie mag zijn hou je misschien nog geld over voor een mooi ander horloge.
Bijvoorbeeld
Is dat bij jou ook het geval?
Alleen de cartier santos medium? Dan mag je die wel eens gaan kopen!
Zou jou niet verkeerd staan.
Wat is er mis met tudor ?
Yep mooie klok
Je hebt een budget van 5 k, daar kan je best heel wat van kopen. Zou het rustig aan bekijken, veel topics lezen, regelmatig in het blauw kijken en af en toe een AD binnenstappen, wellicht heb je ineens een klik met een totaal ander horloge.
Of je kiest voor “niche”. Geen massaproduct
Van “the manufacturer of the worlds first automatic wristwatch”
Discover all watches
Vooral gaan passen en kijken. Het is toch echt persoonlijk…
Ik zat half jaar terug in zelfde hoek / budget te zoeken en ben op een Omega SMP 300 uitgekomen.
Nou, ik heb genoemd budget er min of meer voor over. En ik ben altijd verliefd geweest op de sub met date, maar die is flink gestegen.
De ocean vind ik ook bijzonder mooi. Ik ga eens jullie tips bekijken/googelen en op basis daarvan passen.
Alvast bedankt!!
Als je 2 horloges mooi vind. En je kan er 1 betalen is de keus redelijk eenvoudig
Wat is er mis met tudor ?
Niks
Denk eens aan een Omega Seamaster Aqua Terra. Een echte allrounder, sportief edoch chique. Te gebruiken bij elke gelegenheid en wat een prachtig horloge.
Op rubber in de zomer, voor de sportieve look, op leer in de winter voor de nettere look en op staal anytime-anywhere.
Ik hoor het wel als je na het googelen wilt passen.
Dit vind ik altijd zo’n dingetje. Voor mij zijn horloges een hobby. Dat mag wat geld kosten. Ik koop liever iets dat ik heel gaaf vind. ‘Investeren’ in horloges is zelden een goed idee. Koop gewoon het horloge dat jij het allermooist vindt. Dan zie je toch wel weer wat het opbrengt, als je het ooit weer zou willen verkopen?! Boeien, zeg ik. Als je het geld niet kunt missen, moet je er niet aan beginnen, denk ik dan.
Kon ik niet beter verwoorden Ed!
Seamaster 300m is toch ook wel een duikers icoon, zoals een submariner. Alleen stukken goedkoper en makkelijk te krijgen. Voor 5700 euro heb je een nieuwe, keuze uit een blauwe of zwarte (groen?)
De kogel is door de kerk, keuze samen met de juwelier gemaakt.
Ik heb er twee gekocht:
Oris Aquis GMT Date
Tag Heuer Aquaracer professional 300
Heb mijn zinnen nu nog op een horloge gezet… En dat is de Hamilton khaki fieldtitanium auto. Wellicht komende maand.
Dan heb ik tezamen met mijn galaxy watch vier horloges waarmee ik helemaal in mijn nopjes ben. Draag de galaxy watch tijdens mijn werk ivm. dat deze nogal zou kunnen beschadigen.
Gefeliciteerd!