Wat, welke en waar....?

Hee allemaal,

Ik ben me al wekenlang aan het verdiepen. Ik wil een horloge kopen en heb +/- 5000 budget hiervoor.

Ik ben absoluut fan van de look and feel van de Breitling Superocean series en de bekende Rolex Submarine date. De eerste kan binnen het budget, de laatste helaas niet. Dus dit is mijn smaak. Klassiek, toch modern en tijdloos.

Nu wil ik jullie toch vragen… Moet ik verder kiiken? Hebben jullie nog tips (ook qua waardevastheid) of moet ik doorsparen voor de Submarine date…

Hoor het graag!

5 likes

Nee, tegen de tijd dat je dat gespaard heb is ie nog veel duurder :roll_eyes:

11 likes

Het is deze overigens: Breitling Superocean Heritage II

Met 5000 euro budget zou ik me nog een paar weken meer verdiepen…

2 likes

Keuze genoeg, heb je ze alle twee al een keer om de pols gehad ?

Naast breitling en rolex doen omega seamaster en tudor black bay’s het ook niet verkeerd …

Of net ff wat anders, iwc aquatimer

:slight_smile::+1:

1 like

Ja, de Rolex was geweldig. Maar is loeiduur geworden.
Tudor is niet in mij opgekomen…

1 like

Cartier Santos Medium. Graag gedaan.

Nou, nou, geen reden om zo vulgair te doen. Je zoekt toch een horloge? Maar nee, ik heb maar één tip, en dat is de Cartier Santos Medium.

Ga 'm eens passen. Ik kan me voorstellen dat het het enige horloge is wat je ooit nodig gaat hebben.

Voor wie nu denkt, hee, maar hij heeft er zelf geen… Tja. Komt nog wel, naar alle waarschijnlijkheid.

2 likes

Ook een mooie klok en weer heel anders :+1:

Ja, Submariner kun je echt vergeten, voor 5.000 Euries. Dus of wat extra fondsen vrijmaken of verder kijken.

Dit vind ik altijd zo’n dingetje. Voor mij zijn horloges een hobby. Dat mag wat geld kosten. Ik koop liever iets dat ik heel gaaf vind. ‘Investeren’ in horloges is zelden een goed idee. Koop gewoon het horloge dat jij het allermooist vindt. Dan zie je toch wel weer wat het opbrengt, als je het ooit weer zou willen verkopen?! Boeien, zeg ik. Als je het geld niet kunt missen, moet je er niet aan beginnen, denk ik dan.

Goed, dat gezegd hebbende; is een van deze übergave horloges misschien wat voor jou?

Succes met het vinden van jou perfecte horloge!

8 likes

Uiteindelijk wil je toch géén Tudor

1 like

Maar een Rolex!

Dat dan weer niet per se.

1 like

Tudor is voor nu wel de oplossing tenzij je de rest binnen 2 jaar bij elkaar spaard

1 like

Jij bent vandaag wel lekker lang net wakker :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Lekker een black bay kopen! Of een Pelagos, heb je die al eens bekeken?

Sowieso altijd even paar keer dingen passen!

1 like

Ben alweer dronken

2 likes

Met zo’n mooi budget niet over één nacht ijs gaan. Zoekmachines van de bekendste horloge sites en dealers gebruiken om te zien welke horloges, merken en modellen, er in jouw budget passen. Ik zou in elk geval ook kijken, naast Breitling, naar Tudor, Omega, Tag Heuer, Longines, IWC, etc. en in die volgorde. Rolex sub kun je vergeten of je moet rustig door sparen. Succes.

Tudor Black Bay zou ik kiezen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Niks mis mee.

Leuke korting bedingen en gewoon doen. :slightly_smiling_face::+1:

4 likes

Precies dit. Wat een gezwets over €5k en dan alleen maar met Breitling en een Sub op te proppen komen.

1 like