Tijd voor een doktersbezoek. Waanideeën.
Niet als je je rollie voor list gekocht hebt⊠of is het dan juist status om te tonen dat jij er wel eentje mocht kopen van de AD?
U riep???
De meeste lui die een Rolex kopen betalen wat er gevraagd wordt en zijn zich amper bewust van List, dat is een WIS begrip
Hier even een opsomming gebaseerd op de archetypen van Jung:
Rolex: Ik heb het voor elkaar in het leven. Ik heb geen vrienden maar fak vrienden.
Vintage Rolex: Ik heb altijd gedroomd van een vintage Rolex. Deze blijft.
Omega: Ik ben ongelofelijk middenklasse en ik wil topklasse zijn. Rolexbezitters stinken en hebben geen vrienden.
Vintage Omega: leef en laat leven. Geniet van de tijd die je hebt op deze prachtige planeet
Jaeger le Coultre : Het is eenzaam aan de top maar ik zal voor jullie zorgen horlogevrienden.
Patek Philippe: ik heb een grote penis en elke dag iemand anders die er aan zuigt
Tissot : KIJK NOU HOE GAAF! Zo blij!!!
Vintage Tissot : als er 1853 op staat. Mweh. De mijne heeft banden met Omega weet je.
Casio: ik heb alle merken gehad. Waarom loop ik nu met een G- shock aan mijn pols!?
Breitling: Mijn oom is piloot geweest en mijn 24 cm polsen verdragen niets anders.
Seiko: dit is serieus een goed horloge. Geen grapje hoor. Echt heel goed. Echt!
Invicta: Vind jij maar eens iets wat hierop lijkt!
Vintage Invicta : ik ga alles verkopen want ik schaam me kapot voor de huidige range
Audemars Piguet : Bek dicht. Ik probeer te lezen. Zou jij ook eens moeten doen. Corky
Nou. Nu nog 70%
Het is natuurlijk ook wel een beetje van alles. Die Ikeaklok in de keuken bij ons loopt gewoon 2 jaar goed zonder een seconde afwijking, dus daarvoor hoef je geen verfijnd uurwerkje te hebben. Ik vindt het oprecht leuk om elke dag een hele bak horloges te bekijken, waarvan ik veel mooi vind maar nooit zal kopen. En dan weet je na verloop van tijd precies wat je nog hebben wil
In het echte leven wordt er overigens zelden op horloges gereageerd. Autoâs maken meer tongen los, als dat belangrijk is. Qua horloges merk ik zelf vooral bij mezelf een paar horloges: hebben! Hebben, hebben!
Ik geniet zelf van mijn horloge.
Waarom?
Het zijn seikoâs.
Ik moet ze mooi vinden; geldt voor alles⊠Maar wat zou ik dragen als nérgens een merk bij zou staan???
Denk alleen mân erredibi, ASâŠ
Of???
Ik zou voor een jaar ĂĄlle merkjes van alle horloges willen en daarna kijken wat we over een jaar dragen!!!
Iedereen die beweert dat hij het 100% voor zichzelf doet en het hem totaal niet interesseert wat anderen ervan vinden kraamt onzin uit. Stiekem hoop je best wel een keer dat iemand je genotsbandje om je pols opmerkt en er iets positiefs over zegt.
Het gaat er vooral om dat jij er enthousiast over bent, maar het is ook wel leuk om complimenten van anderen te mogen ontvangen. Krijg je die niet dan kan je bv collages maken en hier om de twee dagen uploaden. Maken je hersenen bij elke like weer wat dopamine aan en ben je even gelukkig.
Grappig dat je dat zegd, ik heb een merkloos horloge, een chronograph met een VJ7750 Top Grade die is 'custom build, vind het een superklok, maar niemand kan er wat mee wbt âplaatsingâ qua merk
Kaan zegd:
Iedereen die beweert dat hij het 100% voor zichzelf doet en het hem totaal niet interesseert wat anderen ervan vinden kraamt onzin uit. Stiekem hoop je best wel een keer dat iemand je genotsbandje om je pols opmerkt en er iets positiefs over zegt.
Absoluut niet waar, dat geld dan voor jezelf, maar niet voor mij en ik denk dat er meerdere zijn zoals ik
⊠jij zit teveel met je gedachten in de catalogus van Christine le Duc.
Altijd vermakelijk dit soort topics. Iedereen is er op zijn/haar manier mee bezig en iedereen koopt een horloge om zijn/haar eigen redenen. De buurman jaloers maken? Een collega de loef afsteken? Je meisje een leuk kado doen? Je gevoel van eigenwaarde versterken? Who cares. We hebben gelukkig één ding gemeen hier, horloges.
Leven en laten leven, proost!
Elegant, complexer dan op het eerste gezicht en zichtbaar zeer goede kwaliteit.
Leuk hĂš!
Mân motor draagt geen merk en mân ErrediBi en AS; love it or leave it!!!
Maar soms betrap ik me erop dat ik met de PAM-met-rode-band draai, mân BlackBay laat shinen⊠En blij ben dat het geen hommages zijnâŠ
Waarom, waarom heb ik een RayBan Olympian�
,âŠ
!!
Naaah, i dont buy it.
Jij en je consorten geven gewoon niet toe ïž
Heeft misschien met een stukje leeftijd te maken, bv mijn Rolex heb ik al zoân 30 jaar, aardige klok, maar de âmagieâ is er wel vanaf
En een klok zoals deze draag ik met lange mouwen, geen mens die het ziet