…op horlogegebied, zonder er geld aan uit te geven?
Ik bedoel dan niet gratis je grail krijgen ofzo. Maar welke horlogegerelateerde dingen zou je eigenlijk wel leuk vinden om te hebben, maar zelf niet zo snel zou kopen? Misschien iets voor onder de boom, in de schoen, voor je verjaardag, etc.
horloge gerelateerd, mwah het is dan toch een
horloge…en onder de kerstboom die we niet hebben
(en dus kansloos dat ik hem krijg)
een spaanse TWCO
misschien dat de kerstman nog een overjarig model
in de tas heeft, al vrees ik het ergste
accessoires e.d kan ik zo gauw niet bedenken
Ook geen klussetje om straks lekker met bandjes te wisselen, je eigen schakels in te korten of zo een leuke oranje Explorer case? Of kreeg je die laatste er nu bij?
Geen horloges maar een set met een grote agenda filofax en passenetui e,d allemaal uitgevoerd in groen leer met subtiel logo.
Een sub lag desijds in de planning maar het was er niet van gekomen vandaar dat ik de set verkocht heb, achteraf jammer maar zou nu dezelfde set best terug willen maar ik heb het geld er niet voor over…ik koop daar liever een horloge of iets anders voor.
Ik zou nog wel eens een mooie vintage automatic/handopwinder willen, hoeft niet duur te zijn, als hij maar naar behoren werkt zodat ik hem af en toe om kan doen
Verder zou het wel leuk zijn om zo’n rolex ankertje te hebben, maar dat geld zou ik normaal liever bijleggen aan een nieuw horloge
Bandjes werken altijd goed voor mij. nato, versleten leer, etc.
Combinaties proberen is minstens zo leuk als het horloge zelf. (tu) “de band maakt het horloge”.
Gisteren een vijftal bandjes gekocht voor mijn vriendin haar horloge, nu kan ik ook daarmee aan de slag.
Graag een paar van die plexi standaardjes om je horloge op te zetten voor de foto.
Vaak zie ik van die flut dingen die niks kosten, per 10 worden geleverd met 20 euri aan verzendkosten.
Als er nog een kerstman is met tips voor mooie en goede kwaliteit standaardtjes hoor ik het graag. (of misschien wel spontaan onder de boom
Graag een paar van die plexi standaardjes om je
horloge op te zetten voor de foto.
Vaak zie ik van die flut dingen die niks kosten,
per 10 worden geleverd met 20 euri aan
verzendkosten.
Als er nog een kerstman is met tips voor mooie en
goede kwaliteit standaardtjes hoor ik het graag.
(of misschien wel spontaan onder de boom
Op de rikketik vind je ze voor een habbekrats, en soms voor niks…
Ik wil graag mede forum leden die elkaars opstelling en mening respecteren en die daar ook volwassen mee om kunnen gaan en die niet op elke slak zout strooien zoals vanmiddag weer gebeurde.
Met vr gr,
Kees
Ik wil graag mede forum leden die elkaars
opstelling en mening respecteren en die daar ook
volwassen mee om kunnen gaan en die niet op elke
slak zout strooien zoals vanmiddag weer gebeurde.
Met vr gr,
Kees
Ik wil graag mede forum leden die elkaars
opstelling en mening respecteren en die daar ook
volwassen mee om kunnen gaan en die niet op elke
slak zout strooien zoals vanmiddag weer gebeurde.
Met vr gr,
Kees