Wat wil je hebben

…op horlogegebied, zonder er geld aan uit te geven?

Ik bedoel dan niet gratis je grail krijgen ofzo. Maar welke horlogegerelateerde dingen zou je eigenlijk wel leuk vinden om te hebben, maar zelf niet zo snel zou kopen? Misschien iets voor onder de boom, in de schoen, voor je verjaardag, etc.

Ik heb dat wel geregeld. Zo ook met deze http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1266082,1273342#msg-1273342
Geinig om als horloge-enthousiast er eentje te krijgen, want voor het geld spaar/koop ik zelf liever een leuk klokje :stuck_out_tongue:

Hebben jullie dat ook wel eens?

horloge gerelateerd, mwah het is dan toch een horloge…en onder de kerstboom die we niet hebben (en dus kansloos dat ik hem krijg)

een spaanse TWCO

misschien dat de kerstman nog een overjarig model in de tas heeft, al vrees ik het ergste

accessoires e.d kan ik zo gauw niet bedenken

Popma Schreef:

horloge gerelateerd, mwah het is dan toch een
horloge…en onder de kerstboom die we niet hebben
(en dus kansloos dat ik hem krijg)

een spaanse TWCO

misschien dat de kerstman nog een overjarig model
in de tas heeft, al vrees ik het ergste

accessoires e.d kan ik zo gauw niet bedenken

Ook geen klussetje om straks lekker met bandjes te wisselen, je eigen schakels in te korten of zo een leuke oranje Explorer case? Of kreeg je die laatste er nu bij?

de case komt erbij alsmede wat tools om te wisselen enz.
ik zou niks weten behalve dus een spaanse twco

ik ben dus eigenlijk niet echt veeleisend

Meistersinger wandklok! Wellicht koop ik hem ooit nog zelf…

Qua tools e.d. heb ik wel wat ik nodig heb, al zou ik nog wel wat betere kwaliteit willen voor sommige dingen. Maar dat komt ook vanzelf wel een keer.

ik vind een petje altijd wel leuk. (al heb ik er maar 3)

Groet
Herman

Bij mij zijn merchandise artikelen altijd welkom, maar helaas moeilijk aan te komen, tenzij je de hoofdprijs wil betalen…

Grt. Rene

Ik heb wel eens een set gehad van Rolex.

Geen horloges maar een set met een grote agenda filofax en passenetui e,d allemaal uitgevoerd in groen leer met subtiel logo.

Een sub lag desijds in de planning maar het was er niet van gekomen vandaar dat ik de set verkocht heb, achteraf jammer maar zou nu dezelfde set best terug willen maar ik heb het geld er niet voor over…ik koop daar liever een horloge of iets anders voor.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Gisteravond tijdens een etentje bij vrienden het watch jaarboek 2013 gekregen…(tu)
vind dit soort dingen altijd top om te hebben… (tu)

En aangezien m’n vrouw met een Swatch en een Rado de horlogedoos vol maakt, moet er eigenlijk een nieuwe bij komen.:slight_smile:

Ik zou nog wel eens een mooie vintage automatic/handopwinder willen, hoeft niet duur te zijn, als hij maar naar behoren werkt zodat ik hem af en toe om kan doen :slight_smile:

Verder zou het wel leuk zijn om zo’n rolex ankertje te hebben, maar dat geld zou ik normaal liever bijleggen aan een nieuw horloge

Bandjes werken altijd goed voor mij. :slight_smile: nato, versleten leer, etc.
Combinaties proberen is minstens zo leuk als het horloge zelf. (tu) “de band maakt het horloge”. :wink:

Gisteren een vijftal bandjes gekocht voor mijn vriendin haar horloge, nu kan ik ook daarmee aan de slag. :wink:

Gr. Glenn

Ik wil wel een boordklok uit een Mig straaljager (tu)

Graag een paar van die plexi standaardjes om je horloge op te zetten voor de foto.
Vaak zie ik van die flut dingen die niks kosten, per 10 worden geleverd met 20 euri aan verzendkosten.
Als er nog een kerstman is met tips voor mooie en goede kwaliteit standaardtjes hoor ik het graag. (of misschien wel spontaan onder de boom :slight_smile:

Timebandit Schreef:

Graag een paar van die plexi standaardjes om je
horloge op te zetten voor de foto.
Vaak zie ik van die flut dingen die niks kosten,
per 10 worden geleverd met 20 euri aan
verzendkosten.
Als er nog een kerstman is met tips voor mooie en
goede kwaliteit standaardtjes hoor ik het graag.
(of misschien wel spontaan onder de boom :slight_smile:

Op de rikketik vind je ze voor een habbekrats, en soms voor niks…

Ik zou wel een collectower willen hebben. Zijn alleen in Japan te krijgen en best prijzig…

dreski Schreef:

Ik zou wel een collectower willen hebben. Zijn
alleen in Japan te krijgen en best prijzig…
http://img687.imageshack.us/img687/3586/img0007mw.
jpg
http://forums.watchuseek.com/attachments/f17/84380
1d1349822504-if-you-were-go-japan-what-g-gs-would-
you-buy-gtower002.jpg

Kan ik me voorstellen, heel gaaf!

Grt. Rene

Ik wil graag mede forum leden die elkaars opstelling en mening respecteren en die daar ook volwassen mee om kunnen gaan en die niet op elke slak zout strooien zoals vanmiddag weer gebeurde.
Met vr gr,
Kees

kees 31 Schreef:

Ik wil graag mede forum leden die elkaars
opstelling en mening respecteren en die daar ook
volwassen mee om kunnen gaan en die niet op elke
slak zout strooien zoals vanmiddag weer gebeurde.
Met vr gr,
Kees

+1

Wijze woorden!

Grt. Rene

kees 31 Schreef:

Ik wil graag mede forum leden die elkaars
opstelling en mening respecteren en die daar ook
volwassen mee om kunnen gaan en die niet op elke
slak zout strooien zoals vanmiddag weer gebeurde.
Met vr gr,
Kees

Huh??? o nu snap ik hem…

Een logboek met serienummers en service intervals van de door de Marine National gebruikte Tudors.

Gr. Roel