Wat wordt de release van 2024!?

Beste HF leden,

Nu 2024 op de deur klopt, kunnen we ons weer verheugen op nieuwe releases uit de horloge wereld voor komend jaar!
Maar wat verwachten/hopen we in 2024 te zien te krijgen? Nieuwe trend kleuren, materialen, maten of wordt het lafjes uitmelken?
Ik zelf hoop op een Tudor Pelagos 39mm maar dan een blauwe variant (zoals z’n 42mm grote broer)

Al vast de beste wensen voor komend jaar en dat we maar in blakende gezondheid van onze horloge hobby mogen genieten!

2 likes

De HFLE

28 likes

Ik hoop dat ze deze Tudor Black Bay chrono uitbrengen

12 likes

Sinn 903

Ik kijk wel naar de plaatjes die jullie posten… :sunglasses:

1 like

De trend van 36-38mm/unisex horloges zal wel wat mooie exemplaren opleveren.
En gezien de enorme kwantiteit zal Seiko ook wel kwaliteit leveren, hopelijk met meer 6L-uurwerken en 39-41mm :+1:.

Ik ben benieuwd op Longines weer kan verassen, dit jaar hadden ze hele mooie nieuwe horloges.
En of er meer titanium horloges komen of staal met harde coating, die ontwikkeling vind ik ook wel interessant.
Tot slot denk ik dat lederen banden zullen afnemen, misschien niet direct in 2024. Apple heeft daar ook een statement mee gemaakt, ik denk dat veel markten zullen volgen.

Zelf hoop ik op een mooie groene Tudor, Pelagos of BB bijvoorbeeld :green_heart: :innocent:.
Of dat Oris wat verrassenders aan de ProPilot collectie toevoegt (en niet zo verassend als die Kermit de kikker :sweat_smile:).

4 likes

36 tot 39 mm horloges, modern en veel met verschillende stalen banden. Althans dat hoop ik :joy:

1 like

Deze one-off hebben ze voor de only watch veiling gebouwd;

Hier zullen ze wel op voortborduren met stalen varianten.

18 likes

Tudor Submariner

4 likes

Hebben ze al

1 like

Dat is net de Elfstedentocht hè

2 likes

Heel vet maar dan een mm of 2 kleiner…

1 like

Een Rolex Explorer II in 40/41mm op W&W

4 likes

Een stalen of goudstalen Vacheron 222, of Cartier die weer een nieuwe take op een ouder design doet.

Maar uiteindelijk zal het meest besproken wel een nieuw Sub kleurtje of een nieuwe Nautilus worden.

Ik hoop zelf dat Chopard iets moois gaan doen

1 like

De witte speedy natuurlijk :smirk:

9 likes

:point_up_2:absolutely true

2 likes

Zelf hoop ik op een mooie groene Tudor, Pelagos of BB bijvoorbeeld :green_heart: :innocent:.

Ik kijk hier ook naar uit :grin:

1 like

Lekker :yum:

Vloeken in de kerk, en zou hem zelf nooit kopen maar ik zou dit wel heel tof vinden

12 likes

10 likes