Wat wordt jouw eerste aankoop in 2022?

Heel mooi! Ik ga ook eens kijken, ik weet eigenlijk niets van het merk

3 likes

Ik ben reuze benieuwd!

3 likes

Met een beetje “sjoemelen”… de eerste aankomst van het jaar is de Oris Chronoris die gister is binnengekomen!
Zo maar eens uitpakken :slight_smile:

2 likes

Momenteel heb ik niks op oog. Er zijn nog 2 horloges onderweg en dan is mijn collectie voorlopig wel prima.

2 likes

Ik denk dat het een Sinn 104 wordt.

3 likes

Mijn eerste aankoop wordt, als het meezit, een Rolex Submariner uit 1975. Heb er eentje op het oog. Moet alleen nog overeen komen met de verkoper.

2 likes

Zo heb ik er ook 10 op het oog😂 kom er dan eigenlijk maar met een uit haha

1 like

Oeh, vet! Die wil ik ook nog hebben

2 likes

Na de aankoop spurt van eind 2021 heb ik nog niets gepland voor dit jaar,
hoewel de Delft Watch Works HFLE 2020 van @moonphase in het blauwe deel blijft lonken :roll_eyes:

3 likes

Ze worden wel zeldzaam en diegenen die worden aangeboden zijn wel prijzig moet ik zeggen, maar wel een van de mooiste zwarte sarx die er is . Wens je veel succes met je zoektocht. :+1: :eyes: :zzz:

3 likes

Deze. Vanmorgen even snel gepast bij een click en collect, vanmiddag nagedacht over de maat, en vanavond nog bezorgd.

14 likes

Zal ik hem vrijblijvend naar je opsturen?

4 likes

Welke van de drie het eerste binnen komt :smile:

25 likes

Die Farer World Time in het blauwe deel, die schreeuwt de hele dag naar mij :disappointed:

3 likes

Hey boys, wat leuk! Ik ben verbaast hoeveel van jullie al een nieuw horloge hebben gekocht.

1 like

Leuk topic ! Hier mijn eerste ( en ben bang niet de laatste ; ) Aqua Terra :ok_hand:

22 likes

Prachtig! :heart_eyes: Ben gek op witte dials.

2 likes

Ja blijft cool he, alhoewel t meer zilver dan wit is irl

3 likes

Fantastisch mooie witte plaat. :ok_hand:

3 likes

Ja ik zag deze onlangs voorbijkomen van @Hetklokje en toen was ik om ! Ben echt onder de indruk van de wijzerplaat, maat is mooi en glazen caseback met uurwerk in het zicht vind ik ook altijd cool

3 likes