Heel mooi! Ik ga ook eens kijken, ik weet eigenlijk niets van het merk
Ik ben reuze benieuwd!
Met een beetje “sjoemelen”… de eerste aankomst van het jaar is de Oris Chronoris die gister is binnengekomen!
Zo maar eens uitpakken
Momenteel heb ik niks op oog. Er zijn nog 2 horloges onderweg en dan is mijn collectie voorlopig wel prima.
Ik denk dat het een Sinn 104 wordt.
Mijn eerste aankoop wordt, als het meezit, een Rolex Submariner uit 1975. Heb er eentje op het oog. Moet alleen nog overeen komen met de verkoper.
Zo heb ik er ook 10 op het oog😂 kom er dan eigenlijk maar met een uit haha
Oeh, vet! Die wil ik ook nog hebben
Na de aankoop spurt van eind 2021 heb ik nog niets gepland voor dit jaar,
hoewel de Delft Watch Works HFLE 2020 van @moonphase in het blauwe deel blijft lonken
Ze worden wel zeldzaam en diegenen die worden aangeboden zijn wel prijzig moet ik zeggen, maar wel een van de mooiste zwarte sarx die er is . Wens je veel succes met je zoektocht.
Deze. Vanmorgen even snel gepast bij een click en collect, vanmiddag nagedacht over de maat, en vanavond nog bezorgd.
Zal ik hem vrijblijvend naar je opsturen?
Die Farer World Time in het blauwe deel, die schreeuwt de hele dag naar mij
Hey boys, wat leuk! Ik ben verbaast hoeveel van jullie al een nieuw horloge hebben gekocht.
Prachtig! Ben gek op witte dials.
Ja blijft cool he, alhoewel t meer zilver dan wit is irl
Fantastisch mooie witte plaat.
Ja ik zag deze onlangs voorbijkomen van @Hetklokje en toen was ik om ! Ben echt onder de indruk van de wijzerplaat, maat is mooi en glazen caseback met uurwerk in het zicht vind ik ook altijd cool