Wat wordt jouw eerste aankoop in 2022?

Prachtig! :heart_eyes: Ben gek op witte dials.

2 likes

Ja blijft cool he, alhoewel t meer zilver dan wit is irl

3 likes

Fantastisch mooie witte plaat. :ok_hand:

3 likes

Ja ik zag deze onlangs voorbijkomen van @Hetklokje en toen was ik om ! Ben echt onder de indruk van de wijzerplaat, maat is mooi en glazen caseback met uurwerk in het zicht vind ik ook altijd cool

3 likes

Schitterend mooi!!

2 likes

SLA met o.a. domed glas en alu bezel insert vind ik echt een meer vintage look. Beide erg gaaf!

3 likes

Denk ook dat het prima naast elkaar kan.

3 likes

Hangt ervan af voor welke ik het eerst gebeld wordt dat die binnen is, Omega of Zenith.

2 likes

Waarom zou je kiezen toch :laughing:

3 likes

Is ook een lekker klokje🤪

3 likes

Precies. Beide lekker houden :fire:

2 likes

Mooi! Alle drie :fire:

3 likes

Tempting…

De meelezende wederhelft vindt dat geen goed idee, en herinnerd mij er aan dat ik over 2 weken de Meistersinger zal krijgen (want, 50 jaar :slight_smile: ), en die voorlopig alle draagtijd zal krijgen.

Maar, als iemand opzoekt dat ik toch dagelijks op het adres van het Hilversumse VapeXperience aan het werk ben, en er plots een pakketje wordt afgeleverd met een vrijblijvende blik op een horloge, dan kan ik daar natuurlijk niets aan doen :innocent:

Aan de andere kant is het in huis hebben ervan een slecht uitgangspunt voor een eventuele onderhandeling, hoewel dat wellicht wordt opgeheven door het gegeven van een aanstaande kroon verjaardag :thinking:

1 like

Oei, mooi ding! Hoe vind je kwaliteit/afwerking? Ik vond het bij mijn speedmaster destijds benedenmaats…

3 likes

I’m a sucker for vintage:

8 likes

Sinds 1 Januari in volgorde van aankoop :laughing:

Casio G-Shock DW-5600BB-1ER

Seiko SSB377

Seiko SBTR027

( All incoming… )

8 likes

Dat is juist het perfecte uitgangspunt.

4 likes

Nee ik ben juist erg onder de indruk , de wijzerplaat is echt top ! en uurmarkers zijn mooi gedetaileerd. Maat is ook goed 38,5 ( draag normaal bijna alleen 40 mm ) En de kast vind ik ook mooi in proportie. Als ik “minpunt”mag noemen is het de band; die is redelijk standaard. De nieuwste modellen hebben polished centerlinks en staat toch wat beter. Overall very happy :ok_hand:t2:

2 likes

Ik heb wat opzij gezet voor de Tissot PRX 36mm - liefst in staal, blauwe plaat, Powermatic. Moet Tissot 'm alleen nog even releasen! :crossed_fingers:

4 likes

Ik ben nog aan het wachten op mijn laatste aankopen van 2021………

Voor 2022 ben ik nu aan deze aan het denken:

11 likes