Waar?
Stuur ik via pm ik weet niet of dat hier de bedoeling is?
Zwart!
Die Cookie Monster heeft voor mij meer de X-factor, dus dat zou mijn keuze zijn.
Mooi gezegd, en zo is het natuurlijk ook. Ik was even benieuwd naar wat de anderen vinden, en dat is in grote getale duidelijk geworden ![]()
Mooi gezegd. Ik nijg hier om deze reden ook naar.
Deze is ook heel mooi, en wat veiliger dan groen. Daar kan je sneller op uitgekeken zijn, maar deze is dan misschien weer saaier
lastig
Damn. Groen op Milanees is ook lekker hoor. Ik wil eigenlijk die band er los bij kopen maar de AD gaf aan ergens tussen de €400,- en €500,-… Dat vind ik wel pittig
Das gek, want als je de Milanese versie koopt ben je maar €100,- meer kwijt. Je betaalt die 2300,- voor niks anders dan dat lijkt me. Ik zou dan echt die band ergens anders kopen. Zat keuze en voor minder dan 150,- heb je al een goeie dunkt me.
Eens. Enige dat je mist is dan de originele vouwsluiting en die heeft wel die fijne micro adjustments…
Groen, zeker weten.
Hier net zo,nadeel is dat ik het hele jaar nog geen horloge gekocht heb ![]()
Als het goed is in september naar Serious Watches als ze de 39 en 42mm Hanhart Moby Dick in huis hebben,kan ik eindelijk de keuze qua diameter maken ![]()
A, groen B, groen
Moet wel zeggen dat ik een milainaise met rechte end links altijd skeer vind staan. Als ze nou eens fitted end links hadden gedaan begreep ik het. De gemiddelde Ali milainaise van 12 Euro heeft gewoon zo’n sluitinkje wat je met je nagel los kunt halen en per 3mm kunt verschuiven, dus qua functie hoef je het niet te doen.
Ik zou de Oyster nemen omdat die gewoon past, en dan voor de heb een goedkope milainaise scoren voor als je zin hebt in “slumming”.
Zo heurt het, wat mij betreft:
ook een mooie band inderdaad. En is €100,- goedkoper dan de Milanees van Longines. Grappig als deze zou passen. Hij is er in 20mm zag ik. Verandert dan wel het geheel uiterlijk van het aanzicht.
Blauw. Ziet er naar mijn mening iets meer premium uit. Heb ze beide om gehad in een AD. Succes met de keuze!
Groen.
Dus je betaald voor een milanese €100 extra tov een H-link band. Een goede stalen band (en dat is de H-link) kost tegenwoordig al snel €500 bij een Zwitsers merk. De milanese heeft dus een meerprijs, dus dan is tussen de 400-500€ een normale prijs. Ik zou het er voor over hebben, maar op de pijs van dit horloge is het best flink inderdaad. Maar als je een after market band erbij gaat nemen zou ik de H-link origineel nemen. Die zijn gewoon heel goed en veel beter dan wat je er after market bij kunt kopen.
Los hiervan vind ik de groene op milanese het leukste. De donkerblauwe vind ik een beetje saai. De blauw/zwart kan ik ook waarderen trouwens, maar die is iets meer bling. Licht blauw is wat minder veelzijdig.
Vind ik juist niet. Doet mij juist wel authentiek aan. En een keer wat anders dan de standaard configuratie van de duiker. Maar ik trek die banden met aparte end links etc. ook niet zo goed.
Eens. Dat gaat mijn keuze ook worden. Geen dealer wil hem zo leveren dus het wordt dan een H-Link en Milanees apart. Dan vind ik die van Longines zelf voor ± €450 wel echt duur tov de waarde van het horloge…