Wat zal ik kopen?

Ik zou een nieuw topic aan maken om te klagen over de reacties, oh wacht…

13 likes

Let it go!
:beers:

2 likes

Mag ik gokken jij draagt een Rolex

Dit is wel Facebook commentaar he

2 likes

Geen van beiden doen het voor mij.

Klopt.

Oh nee dit is een Patek :speak_no_evil:

8 likes

Wat is t toch dat mensen zo op hun tenen getrapt zijn de laatste tijd

4 likes

Persoonlijk storen de subdials van de Omega mij niet. Sterker nog, ik vind het wel funky staan, en mooie kleur tov de wijzerplaat.

De Longines is ook mooi, alleen ben ik geen fan van de datum op half vijf. Dan zou onderstaande mijn voorkeur hebben, met twee subdials en datum op zes.

Succes met de keuze, en til niet te zwaar aan sommige reacties. Je vraagt om een mening, en die krijg je dan ook natuurlijk, zelfs een beetje ongezouten soms! :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

4 likes

Die longines van TS ziet er een beetje uit als een kruidvat knakenquartz. Jouw voorbeeld bevalt me ook beter @Jorrieeee

1 like

Me three.

Dagje te laat ook, want @Jurk maakt de strip op zaterdag. Toch?

Maar goed, de Omega dus!

1 like

Eerder sprak ik over de ongemakkelijke datum positie op de Longines. Deze die Jorrie stuurt vind ik stukken mooier. De symmetrie doet het 'm.
Hou je ook nog 2000 euro mee in de tas. Kan je heel veel biertjes voor kopen. Of sparen voor een ander horloge erbij.

Ook, verwacht op een forum als deze sterke meningen. Hoort erbij en houdt eerlijk gezegd het forum leuk ook

1 like

Is echt een mooi horloge ook, met 40 mm mooie maat ook!
Als de datumschijf in kleur was, had hij hier al in de doos gelegen! :grin:

1 like

Ja, een stuk beter, deze! En TS: chill, man! Trek nog even lekker een biertje open, op deze mooie zondagmiddag! :beers:

2 likes

Ook niet moeders mooiste, als ik eerlijk ben. :joy:

5 likes

Soort zoekt soort hé :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Over vooroordelen gesproken…

2 likes

Hihi, je raakt hem niet kwijt heh? Zo mooi, maar helaas veel te duur voor mij.

1 like

Ik zou voor de Omega gaan , ik hou dan ook meestal wel van wat eigenwijze horloges.
Succes met kiezen

1 like

Ik denk dat hij die te classy vindt. Maar als ik tussen deze twee en de SLA043 moest kiezen werd het zeker de SLA043. Deze twee zijn het net niet.