Heb de Omega Speedmaster Orbis uitvoering gevonden en hij is besteld. En de Longines hebben ze ook besteld. Weet nog niet wat ik zal kiezen. "Keuzestress ". Ben benieuwd naar wat reacties.
Die eier-subdials doen het niet voor mij. Zou de Longines in het echt moeten zien, maar denk dat die mijn voorkeur zou hebben.
Ze hebben er twee voor je besteld dus nu moet je ze allebei kopen. Maar anders de Longines. De speedmaster is katslillik en kan alleen met Pasen.
Beide niet
En verder precies het tegenovergestelde van wat Zulu zei
Neh… als het moet de Speedmaster. Wijsheid gewenst
Vroeg reactie geen belerend antwoord over het moeten afnemen. Horloges zijn voor mij vrijblijvend besteld
Jammer
Voor mij zou het altijd die Longines zijn, komend van een Omega fan. Ben geen fan van, zoals iedereen het noemt, de ‘eieren’ subdials.
Alleen bij de Longines vind ik de datum functie beetje meh. Alsof het er last minute nog opgeplakt is
Dat is ook een reactie
O.k., van deze twee de Longines. Maar ik vind ze allebei niet geweldig. Dit zijn, imo, zeker niet de mooiste chrono’s die te koop zijn.
Goed iedee om ze inderdaad eerst even naast elkaar in het echt te willen zien. Puur op basis van de foto’s vindt ik de klassieke uitstraling van de Longines erg mooi. Geen lume kan onwenselijk zijn maar draagt wel extra bij aan de uitstraling. De Omega heb ik op andere foto’s gezien in andere kleuren waarbij het er een stuk mooier uit zag dan op de website foto’s.
Ben benieuwd naar de afweging.
De Orbis!
Waarom? Omdat die lekker eigenwijs is met z’n subdials. Ik hou er wel van, net even anders. Anders heb je ook maar gewoon een Speedmaster …
Maar goed, 't is jouw smaak hè. Dus mag je zelf kiezen.
Succes daarmee.
Ja klopt jammer zitten ook wel wat leuke tussen…
Leuk dank je zulke reacties bedoelde ik ben
Graag gedaan!
Je mag overigens wel een beetje relativeren en vooral ook relaxen hoor, als je op elke reactie een zakje zout legt ga je het nog zwaar krijgen. Zonde van je energie.
Precies. Afknapper voor mij dus de longines.
Die longines mist alleen dan weer volledig de xfactor voor mij.
Zou voor een reguliere speedy moonwatch gaan.
Leuk je reactie.Mijn voorkeur gaat naar de Omega maar er zit ook nog 2000€ prijsverschil in.
Weet ik had hier leuke en inhoudelijke reacties verwacht geen " Facebook commentaar" dus verwachtingspatroon te hoog denk ik
Ik zou ook de Longines kiezen.
De Omega met die subdials vind ik ook niet zo fraai. Omega heeft mooiere horloge in het assortiment.
Succes met je keuze