Wat zegt een luxe horloge over jou?

@Jurk

Hierbij wil ik je vragen om ook mijn huidige “H”-avatar te willen vervangen door " een geheel vrije, door jou te maken avatar ", die je dan van mij metéén mag plaatsen in ‘mijn avatar-rondje’ op dit horlogeforum, waarin thans nog de “H” prijkt.

1 like

Je hebt al weinig keus, geef je een stokje door, dan heb je er nog eentje minder.

1 like

De Rolex Hulk, Batman, Kermit, Root beer etc guy:

Ik heb een dikkere dan die submariner gast

1 like

Afgekeurd.

2 likes

Al lang geleden, dat zal nooit veranderen. Ik doe het alleen voor mezelf, dat weet je toch inmiddels? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zei Diederik Stapel toen zijn volledige oeuvre onderuit werd gehaald :rofl:

3 likes

:face_with_monocle::kissing:

Hé stelletje mekkeraars, iedereen ziet toch na 3 minuten dat dit niet zelf verzonnen is. Nou en…blij dat het leuk vertaald is, en dat iemand de moeite neemt om het te plaatsen.

3 likes

Ik kan je uit bijzonder betrouwbare bron vertellen dat het op z’n allermeest ‘iedereen op een na’ is.

Ben ik een heel naïef persoon?

1 like

Wat boeit het ook wij zijn hier niet van het plagiaat bureau
Is maar een grappig verhaal en ja ik kan alles politiek correct neerzetten/plaatsen maar dit keer even snel via m’n mobiel geplaatst.

Volgende keer zal ik alle bron vermeldingen erbij zetten.
Moet wel leuk blijven

1 like

:joy::+1:

Mooi geschreven!

Dit schuurt aardig tegen de werkelijkheid aan dacht ik zo!

:+1:

1 like

:smiley:
Niet scherp, ouwe, niet scherp !
Nee, dat lees je, dat voel je…Misschien ook net even te veel tekst voor een normaal lid.

1 like

De IWC Guy; ik koop horloges voor het design. Wat voor uurwerk er in zit? Geen idee, de seconde wijzer “swoest!”, is dat niet gaaf?

De Moser Guy; Een Apple watch? Nee, dit is een superkek mechanisch horloge. Wijzers? Welnee, kijk, als ik hier aan dit schuifje trek dan hoor ik hoe laat het is. Wil je weten hoe laat het is? Ik pak even mijn telefoon, hier in de drukte hoor ik het gepingel niet zo goed (en eigenlijk snap ik er de ballen van).