Wat zijn de beste plekken voor tweedehands?

Niet…

2 likes

Ik heb daar hele leuke vintages gekocht en ook 2e hands Hamiltons gezien.

1 like

Dat mag dit forumlid nog niet.

1 like

Ik ga daar (Rikketik) bewust niet naar toe omdat ik simpelweg té weinig kennis heb.

Ze verkopen ook boeken en loupjes etc.
Juist gaan en goed kijken!

Ik ga vrij zeker niet, familie-uitje.

1 like

Hier een lijstje van @timo9 Horloge online shops

3 likes

Ot:
Q-watches.com

Betrouwbaar en lekker veel keuze. Voor alle budgetten en dus niet alleen rolex.
Hoewel de website anders doet vermoeden, Nederlands adres en dus geen gemekker met invoerbelasting.

1 like

Jezus, mensen, blaas nou ook dit topic niet zo op!
Er is al zoveel vervuiling in de topics. Verziek dit niet voor de topic starter.

On topic:
Ik vind zelf C24 nog steeds het beste. Veel aanbod, en je bent in een bepaalde mate verzekerd van je aankoop. Al zullen ook hier wel voorbeelden zijn dat mensen zich opgelicht voelden.
Ik heb alleen maar goede ervaringen.

8 likes

Je kan overal horloges kopen, alleen je moet overal goed uitkijken wat je koopt, en proberen de horloge zelf ter plaatse gaan bekijken.

Robswatchplaza, daar heb ik recent ervaring mee opgedaan. Prima producten, prijzen en communicatie.

1 like

Best moeilijk om hier on topic antwoorden te krijgen merk ik. Thanks voor degene die wel helpen.

4 likes

Ik zou eerst eens orienteren in Roermond wat ze nieuw kosten, standaard flinke kortingen.

Daar zou ik op bepalen wat je voor n 2ehands over hebt.

2 likes

De app Watchpatrol gebruiken. Dat is zo’n app wat veel horloge forums langsgaat. Uiteraard opletten of je met import te maken hebt. Er ziiten genoeg EU aanbieders bij. De app ‘bezoekt’ o.s. ook Uhrfourum.de.

1 like

Ik probeer in twijfelgevallen iemand mee te vragen die er net meer verstand van heeft. Dat is dus al snel😊

Het Uhrforum is nog niet vernoemd, beetje omslachtig omdat je lid moet worden, maar als dat lukt, dan kan je nog wat duits bijleren en vast en zeker een mooie hamilton einholen

1 like

Daar nog nooit gekeken. Mijn Deutsch is dik in orde, dus ik ga daar ook eens wat rondgluren.

Benieuwd of daar ook af en toe topics (snel) ontsporen :speak_no_evil:

2 likes

Uhrinstinkt is een grijze handelaar en dus grijze prijzen, maar ze hebben vaak ook jong gebruikte horloges. Ik heb zelf geen ervaring met de site maar het schijnt goed te zijn.

1 like

Ik heb nog 2 Hamiltons uit Interstellar die het nest mogen verlaten
Topic kan dicht :innocent:

2 likes

Stuur mij svp een berichtje :slight_smile:

1 like

En ik heb ze nog gekocht ook! Haha

14 likes