Wat zijn hier de gedachten over de Seiko SNZG09K1?

Misschien ben ik wel onbewust aangestoken door een recente posting hier. :grinning:
(of was het Watchuseek waar ik deze vraag ook heb neergelegd)

Wat mij aantrekt: groene, opvallende, look, automatic (zal mij eerste worden), 23 jewels.
Dit kan mijn derde nieuwe horloge worden in nog geen twee weken; zal ik het virus weer hebben?
:sweat:

1 like

Mooi groen is niet lelijk…

(ik vind groen voor een horloge prima)

Heul leuk klokje, voor weinig geld een echte Seiko automaat.

Knap (en idd veel horloge voor weinig geld)… maar nog knapper in het zwart imo :wink:

Degelijk horloge met een budgetprijs. Imho ook in het zwart wat flexibeler te combineren met outfits en bandjes, maar als groen je voorkeur heeft, why not?

Prima werkpaard en de prijs is gunstig.

Leuk en degelijk horloge met een prettige band. Ik heb de mijne weggedaan omdat ik me te veel aan het 5 logo en de opdruk sports stoorde. Het is geen sport horloge het is wat je noemt een field watch :grin:

Deze zou ik nog wel willen :

Deze cadeau gedaan aan m’n beste maatje voor z’n 50ste verjaardag tijdje geleden… Ik heb er alleszins geen klachten over ontvangen.
Schitterende horloges voor hetgeen ze maar kosten, en die groene versie mag er ook wel zijn…

Uploaden…

Mooi klokje. Persoonlijk zou ik alleen voor een andere kleurstelling kiezen. Maar dat is smaak.

Mooi! Ik zou hem zelf in het zwart nemen

Er staat een nieuwe op marktplaats voor 100 euro!

Bedankt: maar er ligt nu bij de douane op Schiphol een Seiko SARB017, uit Japan. :joy:

1 like

Die groene is een topper.

Ik heb de zwarte op staal gehad, maar ging vlug vervelen, De groene is een topper. Op foto maakt ie weinig indruk. Maar toen ik deze life zag, was is verkocht.

Met kleding combineren is wel moeilijk.

1 like