Wat zijn jouw favoriete quartz knallers

10 likes

6 likes

4 likes

2 likes

Vanaf vandaag deze:

Bedankt @Jurk deze ochtend in het blauw en binnen 4 uur om de pols :joy:. Helemaal toevallig dat we op loopafstand van elkaar blijken te wonen bij het vragen naar verzenden of ophalen.

15 likes

Mooi op de mesh band! Komt helemaal tot zijn recht zo!

voor mij is dit de Tissot Seastar 1000.

Draagt heerlijk en voornamelijk tijdens vakanties want kan er de hele dag mee zwemmen of watersporten zonder risico’s.

5 likes

16 likes

Ja dat was heel toevallig :joy:
Dank voor de deal en heel veel plezier er mee :+1:

1 like

Ik vind de AIKON horloges van Maurice Lacroix ondergewaardeerd. Ze mogen best wat meer aandacht krijgen naar mijn mening. Zoals deze met een mooie groene dial.

https://vandeheyning.be/products/maurice-lacroix-aikon-date-40mm-ai1108-ss002-630-1

1 like

Mijn Certina Chronograaf!

6 likes

Dank, Mike. Persoonlijk vind ik de originele fighter band wel mooi maar te grof en te zwaar. Heb 'm daarom vervangen door een -generieke, geen Breitling- Milanese die ik op meer horloges heb zitten. Is voor mij prettig dragen en ik vind 'm dan wat meer uitstraling hebben. Maar dat is uiteraard persoonlijk.

1 like

13 likes

15 likes

Quartzknalleriger dan dit gaat me niet lukken.

8 likes

16 likes

Momenteel is dat deze

8 likes

3 likes

Leuk topic :ok_hand:. Ik heb wel een aantal quartz knallers gehad.

Tissot PRS516 - Rubber 2

Momenteel alleen nog de Helgray in bezit… en die gaat niet weg…

Ik zeg, hoog tijd om weer eens een quartz horloge toe te voegen :yum:

20 likes

Is dat een oudje of hebben ze die in de herhaling gedaan? Ik zie er wel eentje op Chrono24 die er op lijkt, de “Snorkel” uit 1974. Maar er zijn verschillen.