Mijn plan is een jaar geen horloge kopen. Denk ook dat het gaat lukken.
Ik heb geen echte plannen voor 2014. Ik weet wel dat ik niet nog een keer duur horloge erbij koop, dus dan zal er iets verkocht of geruild moeten worden.
(
… ik ken mezelf niet eens terug (
TagEd Schreef:
Pontiac Schreef:
Horlogewijs: even een pas op de plaats maar ik
geloof mezelf onderhand niet meer.Ik ook niet! ; )
(
marnix.moed Schreef:
Bert1 Schreef:
marnix.moed Schreef:
en iets met ehbo en all-rounder, moet te doen
zijn
toch?Oh…dat is dat horloge wat nog niet
ontworpen/uitgebracht is…toch?![]()
precies
Ik heb nog weinig te ruilen of te verkopen, gezien mijn box eigenlijk langzamerhand echt begint te worden wat ik wil. Voor 2014 staan een paar bijzondere Seiko’s nog op mijn lijst: Samurai titanium, Sawtooth, enkele monsters gezien ik de variantie van dit model heerlijk vind. Er zal wel weer een limited uitkomen ::o We zien wel wat op mijn pad komt. Mijn 1e aankoop in het nieuwe jaar zal wel in februari zijn, want dan ben ik jarig 
Eigenlijk niks.
De Citizen 'zilla is mijn graal en die heb ik nu. Ik heb nu een titanium Ecozilla en vraag me serieus af wat een upgrade naar een Autozilla biedt.

In principe is de Ecozilla technisch beter/zorgelozer dan een Autozilla, en alleen een kenner ziet überhaupt het verschil. Oke, het is quarts, maar hoeft niet elke paar jaar een batterij.
Maar ja, automaatje knaagt toch heel zachtjes… 
Serieus, 2014 is het jaar dat ik dingen wegdoe. Het liefst zoveel mogelijk, dan hoef ik het niet mee te nemen als ik van de zomer ga verhuizen.
Oh ja, gelden plannen van 2013 die in 2014 uitkomen ook?
ja, go! 
Druk bezig om een carrieremove te maken richting dit:
Als dat lukt, Wish me luk! Komen er ook op horlogegebied weer kansen genoeg. Er staan 2 seiko’s SKX009 en een nieuwe Bullhead boven aan het lijstje.
Tesla! Wat ga je daar doen dan? In ieder geval veel geluk, is een mooi merk 
dreski Schreef:
Mijn plan is een jaar geen horloge kopen. Denk ook
dat het gaat lukken.
We houden je in de gaten 
Behalve de jaarlijkse WUS CMW limited hoop ik volgend jaar zoiets te kunnen kopen:

Een IWC Cal. 89 in Rosé goud, de exacte dial configuratie ben ik nog niet uit
Of het lukt…
Tot nu toe is het altijd anders gegaan dan van te voren gedacht, dus over ongeveer een jaartje kan ik je meer vertellen 
Ik ben ook vast van plan het één en ander nog te verkopen, er niets bij te kopen, dan mag ik van mijzelf tegen het einde van het jaar, als beloning voor goed gedrag 8-), een klapper(tje)maken…
Voorlopig niets nieuws dus! (Ruilen telt niet mee…:+)
Dick
dreski Schreef:
Mijn plan is een jaar geen horloge kopen. Denk ook
dat het gaat lukken.
Eindelijk eens een Tudor Pelagos aanschaffen… 
merl Schreef:
ja, go!
Dan valt onder m’n plannen voor 2014 ook het wachten op m’n Bradley (tenzij ie dit jaar nog aankomt), Omate en TNT Rattrapante.
Wat duurt het toch lang voordat die verdraaide kerst en nieuwjaar voorbij zijn :+
Ben aant denken (= obsessief opzoeken) over een skx007 met saffier en een engineer 2 of president band…
Hoe lang kan ik me nog inhouden? 
septentrio Schreef:
Ben aant denken (= obsessief opzoeken) over een
skx007 met saffier en een engineer 2 of president
band…Hoe lang kan ik me nog inhouden?
Voor 2014 staat er op het programma om mijn collectie iets uit te dunnen.
De breitling Colt moet eruit:
[/url]Mooi horloge. Dit jaar aangeschaft via het forum maar ik heb er toch geen klik mee.
De Maurice Lacroix moet eruit:
[/url]Ook een schitterend horloge met een mooie doorkijk van achter. Hij is alleen te klassiek voor mij.
Als laatste gaat de Tag Heuer Link eruit:
[/url]Was mijn eerste echte horloge. Geen draagtijd meer. Overigens vorig jaar wel een nieuw glas gekregen en een beurt.
Dit alles moet plaatsmaken om financiën te winnen om een ander horloge aan te schaffen en daarna rust te hebben in mijn bescheiden collectie.
Na een aantal post hier en ook door het aanschouwen in real life, is het bij mij gaan kriebelen en wil ik de Tudor Black Bay aanschaffen.
Naast de Tudor zijn de topstukken uit mijn collectie dan de volgende 2:
Daarnaast heb ik dan nog 2 Certina’s, en wat ander spul.
Dus, aan de bak en de horloges te koop zetten en op zoek baar een mooie Black Bay.