Wat zijn jullie plannen voor 2014?

Ik wil komend jaar sparen voor een longines legend diver. Tot die tijd de hand op de knip houden en me niet laten verleiden tot makkelijker haalbare horloges

Een oranje Monster en dan is het uit met de pret.( denk ik ) En voor de rest: gewoon blijven ademen :wink:

Gr Wouter

Wanneer de Speedmaster de deur uit is wil ik de Steinhart ocean vintage military. En in het voorjaar van 2014 de Steinhart ocean GMT met zwarte keramische bezel. Toen ik hem op het forum voorbij zag komen was ik op slag verliefd!

Jeffrey, goeie smaak! Soms hoeft het niet moeilijk te zijn. Zelf op zoek naar oa een ocean gmt cola, als sidekick voor mijn gewone ocean en heel misschien dat ik volgend jaar alle kleine duikers van Steinhart aanschaf, maar eerst focus ik me op 3 fliegers erbij.

Voor mij staat het uitdunnen ook op het programma! Volledig gouden horloges trekken mij niet en heb me de afgelopen maandan wat uitgeleefd dus een paar rolexen en omega’s mogen weg.

Maar Basel en de SIHH zal ik zeker in de gaten houden.

Ik verwacht nog wel een G-Shock aan te schaffen in 2014.
En misschien een pilot watch. We zullen zien.

Deze staat ook voor mij op de planning met dezelfde vraag, zwarte of witte plaat …

Mijn plannen zijn een aantal horloges verkopen ben nog niet uit welke.
En als de verkoop goed gaat een Sinn UX kopen.

Gr Wouter

Y1984 Schreef:

http://i1101.photobucket.com/albums/g433/trebz1/B4
6942CE-E796-420F-8E51-4F582EA580E2_zpsmfhsc1zq.jpg

Deze staat ook voor mij op de planning met
dezelfde vraag, zwarte of witte plaat …

oei, voorkeur gaat meestal uit naar donkere wijzerplaat, maar die witte zien er ook leuk uit.

Groet
Mark

marnix.moed Schreef:

Y1984 Schreef:

oei, voorkeur gaat meestal uit naar donkere
wijzerplaat, maar die witte zien er ook leuk uit.

Klopt helemaal, dat maakt het moeilijk :slight_smile:

Hangt van de pegels af, maar een mooie vintage day date of date just, zou fijn zijn. Moet er dan wat uit? Liever niet, ik heb nu een collectie waar van alles in zit, maar wel allemaal horloges waar ik wat mee heb.

dreski Schreef:

Mijn plan is een jaar geen horloge kopen. Denk ook
dat het gaat lukken.

denk dat pasen en Pinksteren in 2014 ook op 1 dag vallen :wink:

Voor 2014 staat voor mij een IWC Portuguese Laureus op het programma.

een Meistersinger NL Limited Edition 2012 zien te vinden :slight_smile:
Ideeen?

Ik koop een 3D printer en ga dan een werkende Rolex printen…dit kan over een tijdje volgens sommige geleerden…

Wat betreft de wijzerplaat zag ik laatst een opmerkelijk verschil … 2 indentieke Olympic horloges
( nieuw ) de ene met witte wijzerplaat voor € 99,-
en dezelfde klok met zwarte wijzerplaat voor € 135,-

Y1984 Schreef:

Ik neig naar wit. Maar zwart is ook een prachtige (veilige) keuze…

Ik voel een HF limited van 2014 aankomen!

Ik heb al een flinke tijd gevoelens voor Panerai… 104, evt 312. Ben er nog niet over uit. Helaas heb ik net flink geïnvesteerd in het nieuwe bedrijfje van mijn vriendin, de fondsen staan onder nul. We zullen zien :slight_smile: