Wat zijn jullie plannen voor 2018?

@Fate_Amenable_To_Change zie het als een handwinder :yum:

1 like

What. The.

3 likes

Geen wilde plannen hier. Heb een duiker, flieger en chronograaf ben dus vrij content, maar ga nog wel op zoek naar een dresser. Waarschijnlijk een Bambino of Le Locle. Ook zou ik wat meer verschillende uurwerken in de collectie willen hebben zoals bijv. Miyota 9015, Seiko 6R/4R serie, Poljot 3133 en Seiko 6139. Hoewel 3 van mijn horloges binnen COSC norm lopen zou ik toch ook wel een gecertificeerd chronometer uurwerk willen hebben, maar daar heb ik geen haast mee. Er zijn sowieso nog genoeg horloges waar ik voor zou kunnen zwichten zoals bijv. Shogun, OSD, Magrette Regattare of een leuke vintage Seiko Chronograaf om er een paar te noemen. Ach de mogelijkheden zijn eindeloos, het budget helaas niet! C’est la vie. :grin:

2 likes

WoW!! Ik stuur mijn minderjarige kinderen ook altijd alleen voor me uit door de douane :joy::joy::joy:
Is wel heel tijdelijk dat ze de horloges bij zich mogen dragen.

2 likes

Het was leuk voor de foto, maar alleen de OP en Sub zijn van mij. De Daytona van mijn broer staat te koop en de DJ41 is van mijn zoon. Ik dacht alleen dat het een leuke groepsfoto van mijn favoriete merk zou zijn :grinning:
Misschien dat ik na Baselworld 2018 weer eens ga shoppen, maar dat voor nemen kan morgen alweer anders zijn :joy:

2 likes

Mooi setje! Voordat ik weer voor een kroontje mag shoppen moet ik alweer, voor de zoveelste keer, weer snoeien in de huidige lineup,… Ik ben er nog net niet aan toe,… of toch eens beginnen :thinking:

1 like

Ik heb het geluk gehad om een exemplaar te mogen zien op een meeting van de Belgium Watch Club en de kwaliteit was echt wel in orde. Dit was eveneens een horloge met blauwe wijzerplaat en het toont in realiteit toch een stuk knapper dan op foto. Ik zou enkel niet weten of ik er een AT zou voor willen opofferen want dat zijn toch ook wel beauties…

2 likes

Ik ga vast klaar zitten in het blauwe deel :+1:

4 likes

Komend jaar hoop ik dat lig de Nomos Weltzeit er komt en een tweede Bulova Accutron spaceview uit '72 ( of is dat vloeken ? )

1 like

Neem maar geen peugeot 3008. Is maar een tip

3 likes

Deze is helaas ook weer een stapje duurder dus maar even niet.
Alleen online te koop voor 10k.
Maar zoooo mooi de nieuwe Jaeger-LeCoultre Geophysic True Second Limited Edition.

24 likes

Idd prachtig :ok_hand:

2 likes

Wow, die kende ik nog niet. Erg mooi!

2 likes

Kwam ik vandaag toevallig tegen op Watchville en op slag verliefd geworden. Maar 100 stuks dus :unamused:

3 likes

Why wait?
Incoming:

6 likes

Exact! :grin:

10 likes

Mooie Frederique Constant. Dat merk spreekt mij heel erg aan en ze hebben leuke automatische horloges voor een relatief lage prijs.

1 like

Ah kijk aan!..tja, keuzes he…

1 like

In 2018?

• eens kijken of de HFLE2017 een blijvert is (Ć ls ā€˜ie komt tenminste)
  • nog een witte presage scoren (zie foto), mocht de blauwe ook goed bevallen
  • verder uitdunnen. Toevallig deze week 2 vintages verpatst, 1 naar USA en 1 binnen Brabant.
    .
3 likes

Hmmm, geen budget…

Alles is hier in gaan zitten…

Ik had er ook een Fred Flinstone auto van kunnen maken en dan deze aanschaffen:

:heart_eyes:

Nico:sunglasses:

Abundat dulcibus vitiis

4 likes