Wat zit er in de buit van de ex-president van Argentinie?

Mooi verhaal, kan zo een film van worden gemaakt.
De voormalige president van Argentinie Kirchner, nu zes maanden niet meer aan de macht wordt beschildigd van corruptie. Uiteraard ontkent ze.
Haar voormalige staatssecretaris Lopez is opgepakt in een nonnenklooster. Daar zat hij om (dat had ie tenminste tegen de nonnen gezegd) om boete te doen omdat hij gestolen had. Toen hij opgepakt werd had hij acht miljoen cash bij zich.
Toen hij staatssecretaris van openbare werken was heeft hij het klooster laten opknappen en zonder dat de nonnen het in de gaten hadden onder de kapel een stel in beton gegoten kluizen in de vloer laten inbouwen waar de rest van het geld en nog wat snuisterijen werden gevonden. Op de foto een deel van de buit.
En nu is natuurlijk de vraag: welke klokjes waren de moeite waard om in een nonnenklooster verstopt te worden?
Betere foto kon ik niet vinden, helaas
[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/B9DE72B4-C7B6-4436-BEEF-BFFEFA0D401A_zpsmkhsjpk2.png.html][/URL]

1 like

Mooie buit. Ik als werknemer van de overheid zal dit misschien ooit ook meemaken om zo een buit in beslag te nemen.

Het horloge in de Omega doos lijkt geen Omega, en de de Daytona ligt naast de Rolex doos…geen idee wat erin zit, zou zo maar een PO kunnen zijn…die andere 2 en het zwarte horloge links zeggen me niks…