Vast heel veel, maar ik kan hem nou niet bepaald mooi vinden…
Te veel. Zoek zelf even op www.chrono24.com of Ebay en val ons niet lastig met dit soort zaken ? Weer zo’n aandachttopic?
Hij kost veel en is duur…:)o:)o
>x
Zo zeg! Die kost vast heel duur.
Wauw
quote die toepasselijk is en lekker klinkt van Jay-Z:
“Ball so hard, got a broke clock, Rolleys that don’t tick tock
Audemars that’s losing time, hidden behind all these big rocks”
Email Yaz-z even voor de prijs!
Tada.
N.Visser.
Standaard gewoon niet meer op dit soort onzin reageren …lekker laten gaan. truste…:z de rikketik roept…
Nice one, homies in paris!
Een toko die geen site kan bouwen voor een ipad neem ik net zo serieus als de prijs van zo’n middelmatig horloge.
Ik ga er vanuit dat de slechtste kwaliteit diamanten gebruikt is, het gaat tenslotte om de bling. De waarde van het horloge is verwaarloosbaar omdat overal gaatjes geboord zijn voor de diamanten.
Excluief zal hij wel niet zijn omdat alle wannabee gangsterrappers er dan ook een laten maken.
Hij glimt wel lekker…
Ik gok op ontelbaar miljoen duizend dollarz!
Overigens ‘Vladdy’s Diamonds for the finest selection of laxury watches’?
Seriously?
Denk dat de winkelier net zo nep is als het horloge zelf!
gr Ron
Wat ben je toch een onaardig mannetje hcptdg.Is gewoon een vraag van iemand die ok wat wil weten.Geef dan ook is een aardig advies of leren ze dat niet als meelopertje van juwelier B te M.
jongjong51 Schreef:
Wat ben je toch een onaardig mannetje hcptdg.Is
gewoon een vraag van iemand die ok wat wil
weten.Geef dan ook is een aardig advies of leren
ze dat niet als meelopertje van juwelier B te M.
valt mij idd ook erg op dat de heer hcptdg nogal eens erg naar kan doen.
reageerd alleen leuk als het in zijn straatje past. en geeft graag commentaar als dingen iets anders worden geformuleerd dan hij zelf gewend is, zal wel een hoop comentaar krijgen hiermee, maar dat is dan jammer, zat me al een tijdje dwars.
grt arie.
Zoek ook even de eerdere vragen en reacties van topicstarter terug. Dan is het wat beter in context te plaatsen.
Je HOEFT niet te reageren, je kunt topics van bepaalde starters toch ook negeren.
Bert1 Schreef:
Zoek ook even de eerdere vragen en reacties van
topicstarter terug. Dan is het wat beter in
context te plaatsen.
dit gaat even niet om de topicstarter, gaat er even om wat hcptd schrijft.