Héhé niet mijn woorden verdraaien.
Zometeen vertel ik TS dat lij dit horloge voor een heel zacht prijsje kunt servicen.
Héhé niet mijn woorden verdraaien.
Zometeen vertel ik TS dat lij dit horloge voor een heel zacht prijsje kunt servicen.
Voor de Kerst…
Ja jij weet hoe het voelt alleen dan onbedoeld
Dank je voor het advies en nee ik heb de centjes nog niet voor de OP anders had ik wel toegestaan bij @riesbiem
Dat zou een projectje worden om de TAG aan te schaffen en als ik het zo hoor kan dat wel eens een lastig projectje worden ben ik bang.
Is het deze op marktplaats toevallig?
Zo ja: leeftijd onbekend, geen boekje, geen garantiekaart en inderdaad kost een beurt het nodige.
Deze Kerst?
Klopt is deze inderdaad en vandaar mijn vraag. Is misschien wel een leuke uitdaging
Ja en hij doet nog wat met de prijs doordat ik dat ook allemaal aangegeven had. Vandaar ook mijn interesse
Niet aan beginnen Luuk…
Als je rommelt zo nu en dan met de bedoeling er toch iets wijzer op te worden, of op ze minst even kosteloos een horloge dragen, dan moet je niet met Tag Heuer gaan rommelen.
Dit merk verkoopt moeilijk, dit model is niet zo gewild en als de verkoper hem al moeilijk verkoopt voor 950 euro…
Plus; als er ook maar iets tegenzit bij de service wordt het een duur grapje.
Weet iemand een goede en betrouwbare horlogemaker voor de Tag Heuer Carrera? Ik heb ook een stift en kroontje nodig.
Alvast bedankt.
Robert,
Dat is ook wat me tegenhoud dus vandaar ook de vraag hier met fijne en goede adviezen dus jij ook bedankt voor de input
Ik sluit mij ook qua vervolg verhaal compleet aan bij Robert. Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
Thanks Ide ook jouw mening laat ik zwaar meewegen (niet altijd ) voor wat betreft vintage !
Haha, joh ik ben al blij dat ik niet meer drie maal daags van die ‘is dit wat?’, ‘wat vind je hier van?’, ‘ik kan mijn … inruilen op een … met €… van zijn/mijn kant, moet ik dat doen?’ achtige Whatsapp berichtjes krijg.
Dus ik vind het prima.
Maar heeft horloge dan momenteel gebreken dan? Zo vreselijk oud is horloge toch niet? Beurt kan altijd nog in de toekomst als het een keeper blijft…
Beurt kan altijd nog in de toekomst als het een keeper blijft…
Dat is een hele grote uitspraak in mijn geval
Zeker vandaar ook mijn interesse na jouw exemplaar gezien te hebben
2020 had geen haast toch?
Hij is wel heel erg dik toch?