Wat zou een servicebeurt van deze Tag Heuer Carrera CV2011 kosten gemiddeld ?

Beste forumleden,

Ik heb dit model op de korrel maar twijfel een beetje om tot aanschaf over te gaan omdat ik een servicebeurt zeker wil laten uitvoeren. Omdat dit een chronograaf is zijn volgens mij de kosten wat hoger vandaar mijn vraag aan jullie waar ik gemiddeld rekening mee zou moeten houden en zijn er goede opties binnen het Hf ???

Ik hoor graag de reacties tegemoet en alvast bedankt voor de input…

Het gaat om dit model !

4 likes

Houd rekening met minimaal 350,- zonder onderdelen…

1 like

Bij een Hf lid of juwelier die TAG verkoopt ?

5 likes

Thanks Ben :+1:t2:

1 like

Een calibre 16 is gewoon een 7750 dus kan in principe door elke goede horlogemaker geserviced worden. Bij een HF lid moet dat voor een stuk minder dan 350 kunnen.

2 likes

Ok dus niet zo ingewikkeld als bv een Reduced ??

1 like

Precies dat. Alleen bij een officieel punt zou ik dus wel rekening houden met die 350,- minimaal.

3 likes

Nee, een reduced is een piggyback uurwerk, die zijn niet favoriet bij horlogemakers.

1 like

Dank je :+1:t2:

1 like

Ook die is betaalbaar hoor.
Recentelijk laten doen en dat viel niet tegen.

1 like

Haha Luuk, hou toch eens op man :joy:

Elke week koop je nieuwe horloges en daarna zien we drie dagen later weer zo’n heerlijke warrige advertentie vol spaties en uitroeptekens.

Gewoon niet doen. Jij moet geen geld steken in onderhoud van horloges, want je houdt ze toch niet. Is een goedbedoelde tip, zonde van je geld.

Is het geen beter idee om weer een OP te kopen? Die scheen je wel rust te geven :sunglasses:

9 likes

Han,

Helemaal mee eens Han maar ik vind hem mooi en als de prijs goed is kan ik dat erbij tellen en dan een poosje dragen en weer de deur uit.

Ik blijf switchen inderdaad en de enige die me rust gaf was de OP maar helaas is dat nu een stap te hoog :grimacing::pensive: Ik blijf weer net zo lang rommelen tot ik daar weer aanbeland ben :+1:t2:

Toch bedankt voor de wijze woorden :wink:

5 likes

Wat kost die Tag? Die is ook niet goedkoop. En een OP niet één van de duurste. Ik denk dat je beter niet kan rommelen en gewoon flappen in de spaarpot moet blijven drukken :sunglasses: Dan zit je straks onder de kerstboom met een Rolex om.

Edit: ik vergat even dat we al wel in maand 8 zitten, misschien is kerst wat optimistisch :smile:

Desalniettemin gun ik je die TH natuurlijk van harte. Hij doet me een beetje denken aan zo’n Tudor Big Block :v:

1 like

Han,

De TAG zou me lang niiet zoveel kosten maar ik begrijp wat je zegt alleen vind ik het nog te leuk om zo dagelijks bezig te zijn totdat daar weer een Rolex uit voortkomt.

Sparen is niet mijn ding maar zo een beetje mijn hobby uitvoeren en uiteindelijk daar belanden waar ik wil is wel een lekker gevoel :slight_smile:

5 likes

Heel mooi horloge; heeft ook een poosje op mijn verlanglijstje gestaan. Alvast veel plezier met de eventuele aankoop. :+1:

1 like

Dank en bedankt voor de info :+1:t2:

1 like

:rofl:
Zolang de prijs gunstig genoeg is om een service uit te voeren gewoon doen, je bent hem alleen dan wel meteen weer kwijt voor de service.

3 likes

Mee eens alleen ik ben dan gelukkig niet horlogeloos :sweat_smile:

Een ware beproeving. :cry:

wanneer is mijn Lord Marvel klaar Floris? :joy:

1 like