De reden dat ik nog geen Black Bay 58 gekocht heb. Zou graag een versie met datum op 6h uitgebracht zien worden😁 Gelijk deze op foto, maar dan met de blauwe wijzerplaat!
Dat heb ik bij de Omega Constellation Globemaster. Een beauty. Ik twijfel ook over de fluted bezel. Stilletjes heel benieuwd om dit horloge eens in het echt te aanschouwen.
Grappig hoe smaken verschillen, dit zou voor mij dan een reden zijn om hem juist niet te kopen. Duimen (voor mij) dat dit niet de nieuwe standaard wordt.
Hoewel ik datum op 6 uur nog altijd de meest aanvaardbare plek vind.
Ik vind de geometrische vormen en de kleurstelling echt fantastisch. De maat is ook perfect. De samenhang wordt helaas bruut verstoord door het Datumvenster.
De enige reden dat ik er niet allang één heb gekocht.
Als ik echt ga muggenziften vind ik de hoogte van 13mm net te fors.
Dus seiko, als je meekijkt, breng deze uit zonder Datumvenster of met datumvenster op kleur… En dunner, evt zonder zichtbodem. Daar wil ik best een paarhonderd euro meer voor betalen
Haha, het is ook nooit goed. Je hebt de kamp die de snowflake wijzer haat en dan heb je de kamp die kotst van de Mercedes wijzer. Misschien maar gewoon geen urenwijzer en een einzeiger van maken?