Wat zou je laatste horloge worden?

Dan doen we er twee, misschien krijgen we een leuke korting.

1 like

Maar de hebreeuwse kalender is toch heel anders?
De lengte van de uren varieert bijvoorbeeld door het jaar heen.

De laatste en enige? Ik neem genoegen met deze dan, leuke allrounder :blush: en een horlogedoos vol straps.

sp-moonwatch321-stainlesssteel-vuec-small

10 likes

Die hebben we eerder gehoord :nerd_face:

1 like

Ooh :stuck_out_tongue_winking_eye:, dan zou ik voor deze gaan…

of deze…

10 likes

Past dit binnen je budget? Doe je goed!

1 like

Deze van mijn favoriete merk, niet belachelijk duur, maar wel belachelijk mooi :heart_eyes:

image

14 likes

Ik heb geen idee van de prijs, formaat of welk type het is maar die Citizen zou bij mij prima als aller laatste toevoeging erbij morgen.

Wat is de prijs en het formaat van deze?

1 like

Seamaster Planet Ocean 600m Co-Axial

6 likes

Deze…

Oh het moet in je budget passen. Deze over 20 jaar dan :wink:

10 likes

Deze denk ik, aangezien ik nog geen hi-beat en een chronograaf in de doos heb, en deze is beide.

11 likes

Ik ben te snel gestopt met studeren en gaan werken. Daar heb ik uiteindelijk spijt van gekregen en daarom ben ik vorig jaar weer begonnen ben om alles af te maken (als bejaarde student). Ik heb mij voorgenomen om een hele mooie Patek 5196 toe te voegen als ik beide masters heb afgerond en dit mag wat mij betreft ook gelijk de laatste zijn want dan is mijn leven voor mijn gevoel compleet.

6 likes

Respect daarvoor! Moet wel apart zijn als bejaarde student. Ik voel me al zo oud als ik weer een jonge engineer aanneem… welke masters ben je mee bezig als ik vragen mag?

1 like

Heb je hem al :upside_down_face:

1 like

:star_struck: :star_struck: :star_struck: :star_struck: :star_struck:

3 likes

Ik ben ongeveer 5-6 jaar ouder dan de medestudenten, het valt wel mee op dat gebied. Het is vooral lastig omdat ik leren ben verleerd en 3 uur stilzitten en moeten luisteren naar iemand lastig vind. Financieel recht in 010 en ondernemingsrecht in Leiden. Gelukkig vind ik het beide erg interessant, dat verzacht de pijn.

5 likes

Hey… die foto ken ik :wink:

1 like

dat is de citizen AQ6100-56L met het beroemde 0100 cal. met ± 1sec. afwijking per jaar :+1:
maar met een prijskaartje van om en bij de 6à7k :smirk:

1 like

Kan nu ieder moment gebeuren…ik wacht in spanning. :sunglasses:

2 likes

Van t forum gepikt :stuck_out_tongue: Is/was ie van jou?

1 like