Wat zou je laatste horloge worden?

Echt de allerlaatste en dan nooit meer?
Dan maar deze:

8 likes

Zonder twijfel deze :ok_hand:

6 likes

Hans toch… nu ben ik echt teleurgesteld :joy:

3 likes

Ik weet het Peter, het spijt me…:blush:

1 like

Dat is het ook, zeker virtueel achter een scherm. Ik ben ook al flink teleconferentie-moe en dan is afleiding (HF?) dichtbij. Succes!

Ja die was van mij… is al een tijdje weg. Was echt de mooiste en compleetste die je maar kon vinden! En heb er best mee moeten leuren en uiteindelijk via MP nog redelijk verkocht.

Simpel.

6 likes

Goed bezig man, eye on the prize!
Hopelijk kun je je werkactiviteiten wat terugschroeven en hoeft het er niet allemaal naast. Wat is de reden eigenlijk? Is het echt nodig voor je carriere? Of meer voor de leuk

I know, heb ik destijds gezien… was zwaar verliefd, maar werd afgeremd door mijn voorliefde voor wat grotere horloges… inmiddels is dat iets omgeslagen… het kan verkeren, wellicht kom ik er nog eens een tegen!

1 like

Deze zou het wel voor mij doen als enige horloge. Kun je altijd nog een andere band op knallen als je een keer wat anders wil.

Maar ik heb toch liever goedkopere horloges en dan lekker variëren!

1 like

Mijn Omega/Oris hart bloed… :upside_down_face:

1 like

Ja ik denk dat er veel mensen zijn die nu wel echt vierkante ogen hebben.

1 like

Ik heb hem maar draag hem in de praktijk bijna nooit. Optisch heel mooi!

1 like

Ho ho, jij bent al helemaal gestopt. Jij mag niet meer😂

1 like

Nee ik wil eigenlijk een carriereswitch maken nu het nog kan. Ik heb niet echt mogelijkheden om te groeien zonder grote risico’s te nemen. Dat kan of heel goed uitpakken of heel slecht. En als het slecht uitpakt heb ik letterlijk niks waar ik wat mee zou kunnen.

2 likes

Het instapmodelletje :joy:

1 like

ja ik kreeg hem gratis.

Bij aankoop van mijn 6 verdiepingen jacht van 300 meter in de lengte en crew van 50 man :joy:

Met deze zou ik klaar zijn.

Dus stel ik het steeds weer uit :slightly_smiling_face:

8 likes

Dat was niet mij bedoeling😂, maar weet dat ik erg gelukkig ben met mijn geliefde Omega’s en Orissen. Deze acht horloges koester ik en bescherm ze met mijn leven!

1 like

Dat is correct en tevens juist!

1 like