Wat zou je laatste horloge worden?

Zonder twijfel, al heel lang mijn grail! (En zal dat waarschijnlijk ook voor altijd blijven :blush:)

17 likes

We zijn er om elkaar een beetje te helpen hè😉

Pics? :joy:

Ben nog lang niet aan m’n laatste horloge toe, anders zou ik je hulp geweld aan doen :stuck_out_tongue:

Grappig om te zien wat mensen bij elkaar kunnen sparen in pakweg 2 jaar, terwijl ze normaal gesproken niets posten wat maar in de buurt komt.

4 likes

Deze maakt een goede kans.

8 likes

Oeps niet gezien, dan maar gewoon een datejust onyx.

Extreem mooi!

Prachtig horloge en dito uurwerk, niet mijn budget helaas.

1 like

Het is maar een klein dingetje hoor. Niks speciaals. Pronk er niet graag mee, vandaar de kleur grijs.

Verrek! Bedenk me net dat ik nog moet tanken! Ach ja, daar gaat weer 200k euro…

4 likes

Als het nu echt de allerlaatste is en binnen budget toch deze. (En een hele resem straps erbij)

Heb mijn oog er al enkele jaren geleden op laten vallen maar nog geen ‘red triangle’ kunnen bemachtigen. Vinkt een aantal van mijn wensen af.
Bij deze heb ik er dan wel enkele die de collectie mogen verlaten.

Is er zowel in ‘red’ als ‘silver’ triangle maar voorkeur gaat naar de rode.

1 like

Gebruik je een elektrische step om van voor naar achten te komen of laat je je, zoals hier op het forum gebruikelijk is, gewoon dragen terwijl iemand je druiven voert?

2 likes

6 likes

laatstgenoemde natuurlijk :joy:

1 like

Er bestaan geen verkeerde antwoorden, maar dit is het enige juiste.

3 likes

Een van de twee die nu in m’n hoofd spelen:

Rolex Explorer Polar

Of de Panerai Submersible

2 likes

Prachtige Grand Seiko. Welke is dit?

1 like

Welke Omega is dit?

1 like

Zo een beetje de enige Rolex die nog een beetje bereikbaar is voor me. Ook een met een mooie historie. Toch even net leuker dan een “gewone” Oyster perpetual.

Maar de prijzen zullen wel weer zo stijgen dat ik het er niet meer voor over heb. Zo gaat het al mijn leven lang met Rolex helaas…

4 likes

Ik ben bang dat het zo iets als deze wordt. Al mijn andere horloges worden onleesbaar tegen die tijd. Deze kan mee geresomeerd worden, dat dan weer wel.

1 like