Dan haal je hem nu toch, nu je het er nog wel voor over hebt.
Een PloProf MK1 uit de jaren 70. Omdat de droom nog geen werkelijkheid is heb ik de afbeelding even moeten lenen van internet
De SBGW231!
Ik hoop een Explorer 1…
Maar de prijzen zullen wel weer zo stijgen dat ik het er niet meer voor over heb. Zo gaat het al mijn leven lang met Rolex helaas…@dreski
Dus zou het zomaar deze kunnen zijn.
Heb hem nog niet bij elkaar gespaard. En iedere keer als je denkt dat je er bijna bent gaat de prijs weer omhoog…Story of my life…
Heb ik al gehad…Druk aan het sparen voor een Rollie…
Of denk je gewoon: nu wordt het wel heel belachelijk. Ik was er daarnet na mijn post over aan het nadenken tijdens een wandeling, en kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk de helft van het geld van mijn twee opties in m’n zak kan steken en met een technisch gezien even goed horloge de winkel uit kan wandelen:
Ik moet eerlijk bekennen dat de prijzen stilaan op een punt komen waarop ik ook begin te denken dat het juwelen zijn. Met mijn snelheid van beschadigingen toebrengen aan wat ik draag, is meer dan 6K echt belachelijk. Binnen de week zit er een kras op of een deuk in
Vaak genoeg op deze forum gezegd, mijn laatste horloge woest een FPJ octa Luna. Echt waar, echt waar, echt echt waar…,
Zonder dollen, je laatste horloge is op een plek (zegt men) waar tijd oneindig is, dus een horloge heb je niet echt nodig.
Bijna goed. Ik mis echter een groene wijzerplaat.
Oei, deze vind ik “bijzonder” en dan bedoel ik het eufemistisch.
Leuk, ik kom alleen een groene tegen;
Die prijzen zijn hallucinant. Nieuw kosten die iets van een 1500 à 2000. Maar ze zijn zo schaars en gewild dat de prijzen in tweedehands echt de pan uit swingen.