Wat zou je laatste horloge worden?

Wauw

Je antwoord is niet fout, maar een zwarte plaat gaat echt met alle kledij samen. Een groene doet dat wat minder én die romeinse cijfers zou ik eender hoe spuugzat worden.

1 like

Ik doe mee.
Als ik niet meer eindeloos mag blijven kopen en er nog maar eentje mag kopwn als aanvulling .
Dan deze
image

5 likes

Ik zou een seiko presage kopen. Cocktail blauwe plaat

1 like

Eigenlijk niet heel reëel op mijn leeftijd. Maar als er nog 1 toevoeging mocht zijn was het dit:

Simpelweg, een merk wat overal schijt aan heeft en totaal geen andere merken na doet!

6 likes

Je moet altijd je gevoel volgen, ben wel benieuwd wat deze 2 masters dan echt gaan toevoegen aangezien je al in het werkleven ben gestapt, qua kennis heb je denk ik niet perse een master nodig. Wil je nog stappen maken in het bedrijfsleven (in loondienst) waar je merkt dat je tegen een muur aanloopt, omdat je alleen geen master hebt?

1 like

Gezien vanuit mijn werk, interesse en gewoon debiel zijn van Top Gun:

3 likes

Het is Japans, misschien dat @koekoek je kan helpen met zoeken op die Japanse eBay-achtigen?

1938 Museum collectie.

Dat vind ik wel een serieus mooi ding. Maybe voor 2021… :thinking:

Nee ik ben voor mijzelf begonnen en heb daar denk ik vooral geluk mee gehad. Maar ik ben bang dat ik niet mijn hele leven geluk zal hebben dus wil toch iets waar ik op terug zou kunnen vallen.

2 likes

5 likes

Denk deze, is ook mijn laatste nu… Voorlopig… Denk ik… Hoop het…lukt niet.

2 likes

Als het écht de allerlaatste wordt én er mag nooit meer iets bij én ze moet nu binnen het budget vallen, dan waarschijnlijk deze

(Omega Aqua Terra Ladies 38 mm in Sedna Gold 220.20.38.20.06.001)

5 likes

Denk een two tone aquaterra of een full gold date just🤪

Ik zou voor deze gaan

afbeelding

6 likes

Helemaal mee eens. Heeel misschien de witte plaat.

1 like

Ja, dat is inderdaad ook een optie, zelf zou ik dan waarschijnlijk voor een Silver dial kiezen.

Met deze heb je horloges uitgespeeld. Voor minder doe ik het niet :innocent: Anders wil ik niet over zulke nare vragen nadenken als nog maar 1 horloge.

4 likes

Echt niemand een Ketelaars?

1 like