Wat zou je laatste horloge worden?

Een leuke keuze! Is de zaterdag daar dan rood? :slight_smile:

Op papier heb ik meer met GS. Maar dit ding doet het, als je 'm af en toe in het licht legt, zonder mankeren 25 jaar, is lichtgewicht, krasvast, 100m WR en ziet er prachtig uit.

Winner, winner, chicken dinner.

13 likes

Dit is een mooie! :star_struck:

naam van de citizen?

Citizen chronomaster AQ4020-54y.
Die zie je de laatste weken elke dag vaker voorbij komen. Schitterend horloge inderdaard!

2 likes

Thanks!

Dat word nog even door sparen! :sweat_smile:

neen hoor, het voorstel was een “jaartje of twee” :ok_hand: :smiley:

Steinhart ocean one vintage.

Wel jammer van de gepolijste delen in de band. Geheel gesatineerd doet sportiever aan. Maar dat is puur mijn mening, ieder zijn ding natuurlijk.

1 like

:smiley:

Volgens de nu geldende vooruitzichten gaat mijn budget tussen nu en binnen twee jaar niet wezenlijk veranderen. Mijn selectie blijft dus wat ze is :wink:

1 like

Eentje nog? Dan denk ik o.a. aan Cartier, Tag Heuer en IWC. Sowieso Zwitsers, maar ook iets dat dagelijks te dragen is, iconisch, niet doorsnee, niet te klein. En natuurlijk simpelweg heel erg mooi. Dan rolt er bij mij dit uit… (hij is al getoond in topic):

1 like

Gelukkig ben ik geen sportieve man, en zou ik 'm ook goed op een nog veel netter lederen bandje kunnen dragen.

Als ik er als een voetballer bij wilde lopen had denk ik ook wel een ander horloge gekozen, en geen 37,4mm understated papieren japannertje. :slight_smile: Dus komt het mij wel goed uit zoals ie is. :+1:

Dat gezegd hebbende: Ik denk dat je 'm met die crown guards ook goed op een NATO zou kunnen bonjouren. Iets groens. :thinking: Maar goed, smaken verschillen. Ik had zelf overigens liever split pen dan schroeven gezien aan de band, maar dan met de gepolijste delen zoals ie nu is.

Gebuisd voor je examen jonge man, hoe mooi hij ook is.

1 like

Tja. Hebben of niet hebben, in beide gevallen is het dezelfde conclusie: Het zou m’n one-piece horloge worden, als zoiets naars zou moeten. :slight_smile:

Maar vooruit, als je er op staat:

Die dan. Zelfde concept, maar blauw papier en wat lume erbij. Nog veelzijdiger. :slight_smile:

4 likes

Ik wist niet eens dat de blauwe ook een papier plaat had. Hier zie je het idd:

mooi

5 likes

Zwerft er hier eentje op het forum rond. Die is echt, echt geweldig. Ik zou gelijk oversteken met m’n Nomos. Wellicht Seiko duikertje bij. :slight_smile:

1 like

Jammer dat het een citizen is… heb toch meer met (Grand/King) Seiko.

1 like

Hopelijk begin 2021 het belletje dat deze binnen is om naast mijn Apollo 11 50SS te dragen.

4 likes

en met trots zeg ik:
die is van mij :smiley:

dank jullie voor het compliment :smiley:

17 likes

Een Vacheron constantin wordt het. Of een Lange en Sohne. Zoveel keuze…

1 like

Eerst mijn Pelagos, dan de datejust, …
Misschien zo iets?

5 likes

Stalen Submariner. What else?

2 likes