Wat zou jij doen : Oris 65 of Big Crown?

Vind ik persoonlijk minder. Maar dat is een kwestie van smaak

1 like

Tja, ik zou gaan passen. In principe stem ik op de 65 (en dan dus niét die met cijfers), maar naast de Aquis :thinking: 
kweenie.
Ga naar de Oris Boutique, daar liggen alle smaakjes en kleuren naast elkaar, en ze zullen erg blij zijn om je te zien in deze rare tijd.

1 like

Ze zijn allemaal zo mooi :wink:

2 likes

Is inderdaad een lastige keuze, heb ze daarom allebei.

Wat ik ermee wil zeggen is dat de topic titel zou moeten worden “Welke zou je het eerst doen: Oris 65 of Big Crown”. In mijn geval was het de Big Crown.

6 likes

Een big crown voor nu voor meer afwisseling. Dit is de mijne

6 likes

Wat is de mooiste 65 of big crown volgens jullie? En het meeste waar voor het geld.

Zelfde merk, zelfde afmetingen, zelfde uurwerk. Dus vergelijkbaar. De vraag is, welke vind jij de mooiste? :wink:

1 like

Zie hierboven van mij en anders zijn blauwe broertje die nog in t verkoopdeel staat aangeboden.

Qua 65 De zwart met gele 65, die @daffie om de zoveel weken heeft :innocent:

2 likes

Eens
dat is een mooie versie. :ok_hand:

ps ik vermoed dat die tijd nu wel voorbij is
:wink:

3 likes

Jij mag nooit nooit zeggen haha

1 like

Dat hoor je mij ook niet zeggen
nooit. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Moeilijke vraag. Ik vind al de Big Crowns wel iets hebben, zelfs die rode. En niet te vergeten de bronzen exemplaren.
Zoek eens op Instagram naar #orisbigcrownpointerdate of #orismovember. Daar komt veel moois voorbij op verschillende bandjes, want die kunnen het horloge ook een heel andere look geven.

1 like

Van beide, de Oris 65
 Die vind ik het mooist.
Vind alleen naast je Aquis dat geen goede keuze.

Iets niet-Oris?

1 like

Dat kan ook. Weet alleen nog niet wat. Zit zelf nog beetje in mijn hoofd met Nomos Club 38 of een Orion 35

Beide mooi en niet direct weer een duiker.

Vond de Oris 65 een beetje een goedkope band hebben
 rammelt
 voelt wat dunnetjes aan.

1 like

Ik hoef ook niet speciaal een duiker. Alleen iets wat mooi is :wink:. Iets wat niet iedereen heeft of een strak design. Nomos heeft een gefinisht in-house uurwerk dat vind ik wel echt gaaf!

Nomos is mooi spul
 en heel dressy. Met de Aquis heb je wat sportiefs.

Mooi duo toch?

Heb zelf een zwak voor de orion.

1 like

Dan kan ik je ook zeker een Nomos aanraden. Welke is afhankelijk van je budget natuurlijk

1 like

Hebben jullie ervaringen met Nomos?

Zeker. Kwalitatief goede en mooi gemaakte horloges. erg goede service en tja de rest is smaak en budget

1 like