Ik vind deze erg fraai. Ik weet niet of die er echt al was toen, maar in de serie een hoogtepunt.
Leuke schroefjes op de zijkant ook
Ik ben van eind augustus '89. Dit was zelf de uitgerekende datum van mijn moeder xD. Dus draag graag uit mijn geboortejaar.
Dit denk ik.

inderdaad nog te jong voor een flik flak
Seiko 7A28 7020
Ik heb als kind een two tone hiervan gehad. Helaas de metalen band naar de knoppen en het horloge zelf is later achtergebleven bij m’n oom.
Ben zelf van '87.
Komen heel wat mooie exemplaren voorbij! ![]()
Ik ben uit 65 ,maar.droeg toen nog geen horloge natuurlijk, heb wel een horloge uit dat jaar ,een Wilson
Lastige vraag om te beantwoorden eigenlijk. In de box zitten nu horloges uit de jaren '60, '70, '80, '00, '10 en '20. Er van uitgaande dat ik in mijn geboortejaar diezelfde “smaak” zou hebben moet ik gaan kijken naar horloges die vanaf ongeveer 60 jaar voor mijn geboortejaar (1987) gemaakt zijn. Jaren 1920, '30, '40, '60, '70 en '80. Die laatste 3 ('60, '70 en '80) zijn dan vrij makkelijk want uit die jaren heb ik nu ook horloges maar die jaren daarvoor? Ik vermoed dat er dan ook wel zakhorloges in de verzameling zouden hebben gezeten.
De foto’s van internet geplukt maar dit zou mij wel aantrekken denk ik. Ik beperk het voor nu tot de in die tijd nog vintage te noemen polshorloges wat ik in 1987 gedragen zou hebben.