Een Seiko Bullhead,met de bruine wijzerplaat compleet met Fishbone band.
Of
Een gemodereerde Seiko.
Zonder meer de Bullhead.
Zonder te weten welke Seiko gemodereerd is: Bullhead. Klassieker! En daarnaast houd ik niet van mod’s (niet van Seiko en niet van Rolex).
Bullhead!
Heb hem zelf ook gehad en vind hem meer karakter hebben dan de zwart/blauwe variant.
Ik hou ook niet van mods.
Groet
Marc
Bullhead!
Bullhead, omdat ie origineel is. Ik weet alleen niet of de bruine wijzerplaat mijn ding zou zijn.
Wat jij zelf het mooist vindt!
Een bulhead is mooi en een mod kan ook bijzonder zijn.
succes met de keuze
Groeten,
Marijn
Bullhead !
Bullhead, zonder twijfel.
Ik zou ook voor een bullhead gaan, prachtig!
En effe piepen: internetfora worden gemodereerd, Seiko’s worden gemodificeerd.
Ach… de mods op dit forum zijn fair en vriendelijk ;). Toch zou ik ook voor de bullhead gaan. Dat is gewoon echt een vet horloge dat je in het wild nauwelijks tegenkomt.
gr. Roel
Origineel > Mod > Hommage > Replica
De bullhead dus.
Zonder twijfel de Bullhead
FF doorsparen en dan allebei, tis Seiko, kan makkelijk.
Blijft ook z’n wwarde houden, maar eerst de bullhead kopen (of op zoek gaan naar een blauwe).
Tja. Wat is de andere Seiko en wat is de mod? Ik heb persoonlijk liever een 6105 duiker waar ik originele wijzers bij moet zoeken dan een originele bullhead.
De Bullhead
Bullhead.
En hoeft niet perse aan een fishbone band.
Leer misstaat ook niet.
En zo heb je alle twee, een licht gemodde welke makkelijk weer terug naar origineel staal kan.
2006 Schreef:
Een Seiko Bullhead,met de bruine wijzerplaat
compleet met Fishbone band.
Of
Een gemodereerde Seiko.
Tja, net zoals velen… zonder te weten welke gemodde Seiko… dan maar een Bullhead.
MAAR… wat als je moest kiezen tussen je gemodde Seiko of een Bullhead? Wat zou het dan worden? Ik zou dan mijn gemodde Monster houden.
Bert K Schreef:
En effe piepen: internetfora worden gemodereerd,
Seiko’s worden gemodificeerd.
Ik vond al zo gek klinken…
Het is een bullhead geworden.