Wat zou slim zijn om eerst te kopen GMT - TOG - of een Explorer 2

Dan ben je al te laat voor de GMT en Explorer II, vrees ik.

Niemand kan natuurlijk voorspellen welke de snelste stijgers zullen zijn, maar als ik zou moeten gokken zeg ik (in afnemende volgorde):

1. GMT 16710
  2. GMT 116710
  3. Explorer II 16570
  4. Explorer II 215670
  5. TOG

Als je halverwege de stijgende lijn koopt, ben je in wezen al te laat. :wink:
Dus snelle stijgers laten liggen, het meeste rendement is al verloren.

1 like

Nou. Bij mijn daytona dacht ik ook, poh wat heb ik daar veel voor betaald, ach nou ja als ik het ooit terug krijg prima.

En toen… toen ging het pas los. :beers:

2 likes

Krijg toch allemaaaal de kolere…

Als je het zo bekijkt wel
Maar ik kijk va nu en komende 3 maanden

duidelijk is geworden dat de TOG de lange baan op gaat
Zit nu nog even in dubio een Explorer 2 40mm zwart
Een gmt 5 digit of 6 digit ook zwarte bezel
Wel allemaal met luminova

wat een onzin zeg… een horloge van zo’n kaliber koop je met passie, niet met oog op winstgevendheid of rendement. Ga lekker beleggen joh.

Ik denk dat je mijn bericht niet goed hebt gelezen
Ga lekker opnieuw lezen joh.
En kom dan maar weer terug

Zo, even bijgelezen :sweat_smile:

Ik zou voor een GMT gaan… als je zelf kijkt op een termijn van drie maanden, dan zal deze het hardst stijgen en kan je dus best nu toeslaan. Als ze tijdens baselworld dan ook nog een met een nieuwe coke uitkomen, dan gaat het helemaal hard vrees ik…

De explorer 2 gaat sowieso nog omhoog, maar zoals al gezegd denk ik niet dat deze omhoog schiet in de komende 3 maanden.

Dus, nu nog snel (voor baselworld) een GMT inslaan, en dan na zomer een Explorer 2 erbij :wink:

Maaaaaar… je zal altijd vloeken… Als je de GMT nu koopt, dan denk je “had ik dat maar een jaar eerder gedaan”. Koop je over een half jaar een 16570, dan zal je weer hetzelfde denken… Gewoon nu even op water & brood overschakelen en beiden kopen :metal:t2:

Just my 2 cents…
Trouwens zelf net een 16570 aangeschaft, omdat een 16710 boven budget is momenteel.

1 like

Mischien verstandig ja

Echt niet…

:sunglasses:

Ps: ik vind je beweegredenen overigens dikke onzin. Pas ze alle 3 en koop degeen die je het mooiste vindt en/of lekkerste om de pols zit. Je zal op alle 3 weinig verliezen.

7 likes

Ah, Chrono24 zit vol passievolle mensen die hun Rolexjes niet met het oog op winstgevendheid willen verkopen. :joy:

1 like

En? Wat gaat het worden @Lucky-Luke?!

1 like

Is er mischien 1 bijgekomen
126231 :disappointed_relieved:

Nog een DJ?! Ik zou de variantie toch een GMT of Explorer doen. Zit je wel met een 41mm… misschien toch een milgaus? Of een explorer 1?

Nee hoor is 36mm
Ik moet er even goed over na denken

Ja de dj is 36mm maar als je voor de sport modellen gaat (GMT, explorer 2) zit je wel op 40mm.

Explorer 1 is 39… scheelt al iets. Milgaus ook vlg mij

Ik hoorde dat de milgaus een stukje dikker is.dus dat wordt hem niet .

Dit houdt mij ook wel bezig
Heb daarom de sub ook bijna niet om
Maar ik vindt ze wel alle 2 gaaf
Vraag mij alleen af hoe dik een GMT en Explorer zijn

1 like

GMT heeft veel smaller lopende lugs dan een moderne Sub.

1 like

https://www.bobswatches.com/more/rolex-watch-case-sizes

3 likes