Wat zouden jullie doen? MM300 voor Tuna en Shogun

Oom Piet Schreef:

Zoals eerder genoemd zou ik er een SBBN015

bijkopen wanneer je het geld ervoor hebt. Het is
een icoon net zoals de MM300 met een eigen gezicht
en geen Submariner ripoff zoals de meeste
duikhorloges. Wanneer je de Tuna snapt is het een
van de fijnste duikhorloges die je kunt kopen.

Ik bedoelde dus een +1 voor deze opmerking:)

Ligt ook een beetje aan de kleur van de ceramiek.
Ik heb een Seamaster 300m Blauw met ceramische bezel en deze veranderd ook heel mooi van kleur afhankelijk van het licht (Blauw, Grijs, Zwart).

Volgens mij glimt de MM300 bezel of niet? De shogun heeft een mat zwarte bezel. Deze is dus altijd zwart wel of geen licht ;-).

daymio Schreef:

Ligt ook een beetje aan de kleur van de ceramiek.
Ik heb een Seamaster 300m Blauw met ceramische
bezel en deze veranderd ook heel mooi van kleur
afhankelijk van het licht (Blauw, Grijs, Zwart).

Volgens mij glimt de MM300 bezel of niet? De
shogun heeft een mat zwarte bezel. Deze is dus
altijd zwart wel of geen licht ;-).

Ik heb een groene ceramische bezel. Toegegeven, hij is soms heel fel groen en soms donkergroen of zwart, maar het effect is erg anders dan bij de MM. In combinatie met het groen vind ik keramiek een stuk mooier, maar in combinatie met zwart vind ik het erg moeilijk.

Ja, de MM300 bezel glimt absoluut. Niets mats aan (tu)

Ik zou zeker de Marinemaster houden.
De Shogun is erg gaaf, wel die met de ‘monster’ urenwijzer (op foto’s hierboven zie ik een paar keer een aangepaste urenwijzer namelijk). Maar bij duiker + titanium zou ik eerder voor de Certina DS Action titanium gaan. Veel mooiere wijzrplaat en een vele malen betere band.

lance_explorer Schreef:

Maar bij
duiker + titanium zou ik eerder voor de Certina DS
Action titanium gaan. Veel mooiere wijzrplaat en
een vele malen betere band.

De Certina weet me dan weer totaal niet te bekoren. Het merk spreekt me niet aan, en de wristshots doen me weinig. Misschien als ik hem in het echt een keertje zie, maar voorlopig blijf ik lekker bij de Shogun als zijnde mijn dromertje :wink:

Behalve de wijzers, vind ik de rest van de MM300 mooier dan de andere 2. Ik zou het niet doen. Maar tja, ik heet geen JTrapman :+

Nee, niet doen ::o

Ik hoor het wel als je eruit bent. De MM300 wil ik nog eens bezitten.

Het enige waarvoor ik die Marinemaster zou ruilen is een Marinemaster limited met gouden accenten of liever nog een originele met gouden accenten, En die zou ik dan op de gekartelde rubber MM band zetten.

Gewoon die MM300 wegdoen en aan mij verkopen:)

Onverwacht, maar hij is er wel… Ik ben happy! Heb inmiddels een skx007, mm300, en nu dus ook nog een Shogun. Ooit nog een tuna, maar daar heb ik absoluut geen haast mee. Hij draagt zo obwijs fijn! Titanium is verrassend fijn. Enige wat mij tot nu toe is opgevallen is dat het titanium (misschien door DiaShield) wel erg vingerafdruk gevoelig is.

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! Geniet er van!

Het is inderdaad wel vingerafdruk gevoelig maar door de Diashield behandeling wel een stuk beter bestand tegen krassen en dergelijke.

Ik heb liever dat er een vingerafdruk op zit dan dat hij onder de krassen komt te zitten!

JTrapman Schreef:

Ik heb liever dat er een vingerafdruk op zit dan
dat hij onder de krassen komt te zitten!

Denk jij niet alleen :+

Proficiat!