Watch 2007

Wat hebben wij toch een mooie hobby!

Vanmorgen het Watch-Jaarboek 2007 ontvangen. Prachtig, dat is toch wel een erg mooie uitgave! Complimenten aan de uitgever.

Leesvoer (of kijkvoer) voor vele uurtjes
RHV

Ik heb 'm nog niet…? :frowning:

Ik ook niet! Vorig jaar was ie er voor de Kerst al. Heb vanavond Yellow House Publishers maaar eens een mailtje gestuurd. Ga binnenkort op vakantie en wil wat leesvoer mee :smiley:

Ik heb 'm nog steeds niet. Maar gisteren bij de post een brief van Watch. En een herinneringsfactuur??? Ik bellen.

Meneer: “Ja, u heeft niet betaald”.
Ik: "Gaat wat moeilijk zonder factuur, maar het zal wel met mijn verhuizing samenhangen. Hoewel ik ook op mijn oude adres geen factuur heb gezien. Maar goed, dat is niet zo belangrijk, waarom heb ik het jaarboek niet gekregen?"
Meneer: “Omdat u niet betaald heeft”.
Ik: "Maar dit was de eerste herinnering?"
Meneer: “Ja. Zodra u betaald heerft krijgt u het blad weer met het boek.”

Ik vind het allemaal wat vreemd deze gang van zaken. Stel ik ben de eerste factuur kwijt geraakt (denk het niet maar stel) en heb deze dus niet op tijd voldaan, dan stop je toch niet meteen met het verzenden van een tijdschrift? Ik weet nog niet of ik ga betalen, ik vind dit niet netjes. Of vinden jullie het wel terecht?

ik vind het ook niet terecht wat ze doen, gewoon blijven opsturen en een herinnering sturen dat is netjes.
aan de andere kant als je niet betaald zit je er nog wel aan vast zulke dingen hebben meestal een opzegtermijn.

Long Schreef:

aan de andere kant als je niet betaald zit je er
nog wel aan vast zulke dingen hebben meestal een
opzegtermijn.

Blijkbaar niet, ze zijn meteen gestopt met sturen.

Kon je alles maar zo makkelijk opzeggen :smiley:

Ruud

Istie ook los te krijgen ergens?

Georg, hij is ook los te krijgen ja. Heb hem zelf ook al een tijdje in huis, heb hem ngo niet helemaal doorgelezen, enkel gebladerd. :slight_smile:

Ok, maar niet in Emmeloord helaas. Dan maar ff naar “de grote stad”

Ik denk dat het heel lastig is een oordel over een bedrijf te vellen zonder het te kennen. Maar stel dat ze vrij veel mensen hebben die hun abbonement zo laten verlopen, dan is het een kostbare zaak als je steeds bent doorgegaan met het versturen van bladen. Ik kan me hun reactie wel voorstellen en vind het ook niet onredelijk. Voor jou geldt dat nu niet maar je bent toch één van een grotere groep. Een persoonlijke benadering is mooier maar ik denk dat je dat nog maar weinig aantreft. Misschien nog bij een (dorps) winkel waar je vaak komt.

Guus

Ik vind het onprofessioneel. Als je lid wordt van zo’n blad ga je akkoord met de algemene voorwaarden waarin ongetwijfeld staat dat je 1 tot 3 maanden voor het verlopen van je abonnement moet opzeggen, anders verlengen ze het stilzwijgend met een jaar. Als ik dan niet betaal stuur je een aanmaning, een twee aanmaning en uiteindelijk een deurwaarder. Je gaat niet een paar weken na de originele factuur de verzending stopzetten… STel dat de Eneco dat doet of de KPN? Belachelijk.