Watch 2008

Is er nog een meetingpoint tijdens een van de dagen voor een kennismaking of een groet?
Ben zelf van plan om zondags te gaan.
Weet alleen nog niet welk horloge te dragen.
De laatste aanwinst of een vintage of misschien een Seiko met de kans om iedereen die in de buurt komt te besmetten:D

Aad,

De Limbo’s (voornamelijk een clubje van DZvL) zijn allemaal van de partij op zondag.

Na de beurs zijn er plannen om een kroeg in M’tricht in te duiken. Ik zou het leuk vinden om er ook leden van dit horlogeforum te ontmoeten (tu)

Er komen ook een aantal leden van een Duits (Glashuette/Nomos) forum waar ik contact mee heb. Maar nu is de vraag hoe weten we wie wie is…

Fragen Sie bitte wie spät es ist.

Er zullen ongetwijfeld wel tafels zijn waaraan je wat kunt gebruiken. Ik stel voor om (in dat geval) op 1 tafel een papier/karton te leggen met de tekst “Ontmoetingspunt Horlogefora” . Daar kun je jezelf kenbaar maken als lid van een horlogeforum, evt andere ontmoeten die niet bij de klokkies staan en aangeven of je na afloop nog mee wil naar Maastricht.

Wellicht werkt het…

hans (Limbo-chapter DZVL)

Goed idee Hans,

Ikzelf zal er zondag ook zijn. Een paar gezichten ken ik, en zal op zoek gaan naar een tafel met beschreven karton en veel lege wijnflessen :wink:

Groeten,

Martin

Krabong: die kan zuipen…, dat geloof je niet (dus let zeker op de lege flessen) :slight_smile: :slight_smile:

Ik heb Ernie een berichtje gestuurd of we een plekje (of tafel) mogen inrichten als meetingpoint.

Groet, Roel

Tijdens het contact met Ernie nog het volgende te weten gekomen:

Glycine doet mee aan de beurs en ze (Watch2008) zijn in gesprek met meneer Kalf (docent uurwerktechniek en bekend van de TZ school) over een lezing van zijn hand!!!

Gr. Roel

P.s.

En Ernie is voor ons (de NL fora) een meetingpoint aan het organiseren. :up: :up: :up:

Great! (tu)