Watch 2019

Daar jagen ze je weg met een milieuzone :disappointed:

Cynisch? Er is niets cynisch aan mijn waarnemingen. Antwerpen is prima als je er eenmaal bent. Dat geldt in zekere zin ook voor Brussel. Ik moet zeggen dat de Notre Dame van Laeken ook echt één van de mooiere gebouwen in die stad is. Maar goed, niks mis met die stad.

Het verkeer er naar toe en omheen is echter een drama. Ik druk me mild uit, dat zullen de Belgen ook niet ontkennen.

Over Brugge? Ach. Misschien was het ooit leuk. Dan vind ik zelfs Bouillon nog geiniger.

Ik was niet uitgenodigd door ome S&C, maar dat feest wil ik meemaken. :slight_smile: Overigens, er zijn ook goede dingen aan Amsterdam. De parkeergarage Albert Cuyp en de Japanner die er om de hoek ligt, bijvoorbeeld. :slight_smile:

2 likes

Ik ben twee keer geweest. Was best leuk om mee te maken. Leuk georganiseerd door Schaap & Citroen. Zeker de moeite waard.

Dit jaar helaas geen uitnodiging gehad.

2 likes

Het is al goed, niet vergeten: happy thoughts :smiley:

2 likes

Centraal-Okura is ook prima te doen met de metro naar de Pijp en dan een klein stukje lopen.

2 likes

Is dit uitsluitend op uitnodiging ?

1 like

En voor HF’ers van trustlevel 5!
Sorry Han

1 like

:joy:

1 like

Je moet minimaal 5 rolexen hebben gekocht bij S&C

1 like

Ik kijk wel uit.

Het is een evenement van S&C en American Express volgens mij. Dus je moet of wat connecties hebben of een American Express kaart. Denk ik.

Ik heb inderdaad een uitnodiging van American Express ontvangen. Weet alleen niet of het geldt voor alle kaart niveaus

Ik ook via AMEX. Niveau maakt volgens mij niet uit.

Amex it is.
… en niveau ?? Nivo nihil ?
Maandag even de agenda bekijken en desnoods rsvp-en.
En even vragen wie ik mee “mag” nemen.

Ik geloof niet dat ze in een databank hebben genoteerd wie je partner is, dus je kan meenemen wie je wil :slightly_smiling_face:.

Je kan een willekeurig iemand meenemen, misschien een plekje aanbieden in het blauwe gedeelte voor Rolex money :smirk:

Eerst maandag maar eens even bellen en vragen hoe het zit.

Gewoon invullen wie je meeneemt.

1 like

:thinking: …de keren dat ik er ben geweest was er valet parking. Zetten ze je auto gewoon even weg voor je, zoals 't heurt bij zo’n feesie. :wink:

Ik ga er zelf niet meer naartoe. Het is me te druk en te veel kijk mij eens aan de bubbels nippen gasten. Bovendien heb ik aan Baselworld nieuws dit jaar niet veel gezien, wat ik zou willen hebben. Overigens Gassan heeft ook een ‘intiem’ Rolex avondje en ook (voor de zuidelingen) Martens heeft een speciale avond. Gezelligheid. Wel allemaal op uitnodiging, tja… :sunglasses:

Veel plezier alvast!

1 like

Hoi allemaal,

Ik ga dit keer voor het eerst en we hebben met opzet gekozen voor de zondag (12:00 tot 18:00) in de hoop dat ieddereen al brak en lam thuis zit van de avond daarvoor zodat wij rustig de horloges kunnen bewonderen. Heeft iemand daar ervaring mee dat het op de zondag middag over het algemeen rustiger is of is het evengoed een druk gebeuren? Ik mag nu een week lang keuzestress beleven over welk horloge ik op zondag ga dragen :joy: