Van Schaap & Citroen ontving ik een uitnodiging voor Watch 2019.
Ergens in mei 'savonds in het Okura hotel.
Aangekondigd wordt de nieuwste modellen zoals getoond op Baselworld 2019.
Kent iemand dit fenomeen ?
Is het de moeite waard om de parkeermaffia in Amsterdam te steunen en een
vrije avond aan op te offeren ?
Ik snap dat ik er geen stalen sportsmodel of Daytona kan scoren…
Als je een beetje champagne wilt drinken, hapjes naar binnen wilt werken, figuren wilt zien die erg blij zijn met zichzelf en wilt eindigen in de bar op de 23ste, dan is het wel lachen om naartoe te gaan.
Parkeren in een p+r, volgens mij is RAI het makkelijkst, en het laatste stukje met de tram. Kost je €1 per uur als je ook weer terugkomt bij de parkeergarage met het OV.
Ik ga inmiddels een paar jaar achter elkaar en ik vind het altijd wel leuk, ondanks dat ik het meeste al tijdens de voorfgaande Baselworld heb gezien. Merken die aan SIHH deelnemen zie ik niet zo héél vaak live dus dat is voor mij altijd wel van toegevoegde waarde.
Champagne drinken kan ik me best mee vermaken dus daar hoor je mij niet over klagen. De “kijk mij eens” mentaliteit draait wel overuren daar ja, daar moet ik @Bap toch echt gelijk in geven. En bij Rolex sta je nog niet in de rij inderdaad, al is dat bij lange na niet het meest interessante merk wat daar staat.
Zodra ze een retesnel, fijnmazig en schoon of plezant metronet als Stockholm opzetten, wat nog redelijk goedkoop Is ook, hebben ze aan mij en klant, maar dat gezeik met trams, bussen en treinen naast de metro Is gewoon een belediging.
Dat ze voor de P&R en euro per uur durven vragen is ook een belediging.
Als je auto’s wilt ontmoedigen, maak dat soort dingen dan gewoon gratis.
Oh, en verbied buitenlands toerisme.
Tot die tijd ga ik daar niet naartoe,naar watch20xx.
Station RAI - Okura is een kwartiertje lopen. Met een beetje mazzel en ff bellen kan je misschien in hun eigen garage parkeren. Is wel 4 euro per uur, maar als je er 3 uurtjes bent…ach.
Zo is dat ! Amsterdam is een prima stad en parkeren is gewoon duur.
Brugge, Gent, Antwerpen en zelfs Brussel zijn ook de moeite waard.
Als je zoals Chris in/op het Nieuwe Land woont, valt alles tegen…
Ik ga Watch met potlood in de agenda zetten en nodig bij deze @Fate_Amenable_To_Change uit om mee te gaan !