WATCH Cartoons: ZELFGEMAAKTE Cartoons over horloges

Ik vind hem leuk :+1:

1 like

21 likes

haha nice!

2 likes

een meme van een cartoon van een cartoon, dit is Inception stuff!

11 likes

Leuk @Selfie! Grappige cartoon. Meer van dit soort werk graag :slight_smile:

4 likes

9 likes

Whahahaha… die cartoon wordt steeds groter :joy::+1:
Soort zwaan kleef aan. :joy:
Zolang @Selfie het goed vindt, ik vind het allemaal mooi.

8 likes

Ik voel een @govert X @jurk X @Selfie album aankomen. Ik zeg doen.

3 likes

Humor blijft leuk👍🏻

2 likes

Haha, it’s alive!

2 likes

Straks wordt die cartoon nog een mini-strip op zich in deze draad.

En @Selfie je tekenstijl kwam mij niet vreemd voor, vraag me niet van waar of hoe, maar ergens heb ik meneer Burema al enkele keren gezien.

2 likes

Oh wat geinig, dat zal op ergens op de socials geweest zijn. Tijdje geen Burema’s meer gemaakt omdat mn macbook stuk is. Ik spaar al een tijdje voor een nieuwe, maar ja horloges he…

5 likes

Grappig genoeg vind ik tussen die twee de Steinhart vele malen mooier.

De bezel is wat dunner, het rode accentje is tof, de grijze plaat is mooier, de lugs zijn mooier en de vorm van de crownguard is beter.

Aj. Wel jammer van die grotere L2L lengte.

2 likes

:rofl::joy::+1:

gisteren poste @Selfie niets vermoedend bovenstaande super goede cartoon.
Een paar leden gaven aan dat er al een tekenaar was. Klopt, hoe meer hoe beter wat mij betreft. lang leve de creativiteit. We willen alleen geen wildgroei aan topics over cartoons.

Dus… laten we van dit topic een topic maken waar iedereen zijn of haar ZELFGEMAAKTE cartoons OVER HORLOGES kan posten.

We hebben best wel wat teken talent rondlopen. Het is nog belangrijker dat je een beetje grappig bent. En als ik zo vrij mag zijn… die @Selfie is een grappig man!

Vandaag stuurde hij mij dit idee tot co-op:

Hierbij de eerste

Selfet au Jurk

Idee van Selfet:

Eindresultaat:

Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat je het origineel mooier vindt.
Geef dat ook even aan, want dan weet ik dat ik mijn tijd loop weg te pissen. :joy:

63 likes

Top idee!

Nou eerlijk?

En hij heeft een totaal andere stijl dan jij, simpel, maar net daarom ook wat ik leuk vind aan dit soort cartoons. Je kan(en mag) beiden echt niet met elkaar vergelijken :wink:

Edit: leuke dagschotel :+1:

7 likes

Je hebt gelijk… maar waar wat mij wel een beetje dwars zit merk ik.
En dat heeft dus niks met Selfet te maken. Juist niet.
Is het volgende:

Ik teken al jaren voor liefde oud papier week in week uit het HF cafe. Daar zit serieus veel tijd in. Plus nog alle tekening tussendoor. Steeds op het laatste moment om de actualiteit te vatten. Als ik dan zie dat mijn tekening waar meer dan 10 uur werk in zit nog niet eens 50 likies meer haalt en de tekening van Selfet nu al meer dan 120 dan trek ik mijn conclusie. Dan heeft Selfet mij een goede spiegel voor gehouden dat het forum eigenlijk niet (meer) op mijn tekeningen zit te wachten.

10 likes

En toch zitten er nog genoeg van ons elke keer weer hoopvol te wachten op je nieuwe aflevering hoor, en we waarderen zeker het werk en de moeite die je er in hebt gestoken. Het zit hem bij jou dan ook op de rechtreekse grappen op de actualiteit van het forum en individuen.

6 likes

100 % mee eens !!!

4 likes

Ik zou het erg jammer vinden als de strip er niet meer zou zijn, ik vind het altijd erg vermakelijk en kijk er naar uit

6 likes